Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sit
Hörde något rykte om något online spel på Xbox 360 som skulle vara ett lvl´ing spel. Va reality och inte fantasy. Skjutvapen o saker tror jag. Någon annan som hört namnet på det? Har bara glömt bort d :S

All Points Bulletin? Det är ett MMOPOT (Massive Multiplayer Online Polis Och Tjuv )

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Det finns iaf ett nytt arcade lir att dra hem en trail på.
Marbel Blast Ultra tror jag det heter.
Man är en liten kula som skall klara sig genom olika sorters labyrinter.
I trail versionen fanns ca 7 banor och lite Multiplayer spel.

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Kan nog glömma allt vad linux etc etc heter på ett bra tag, ingen celeron det här precis som i xbox

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk

Då va Full Auto ute:D Något knäppt lir:p Skall beställas genast!

Dock så hackar det en del ibland, men jag har hört att det är ett rätt gammalt demo, så förhoppningsvis så är det bättre optimerat nu.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonnyl
FN2 var likadant, en av anledningarna till att jag totalsågade det.

FN2 är grymmt mycket snabbare än FN3! En skillnad på nästan 50%

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

Sando: det var masseffect jag tänkte på så glöm "reality"

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+ | 1 GB Ram | Nvidia GeForce 6600 GT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sit
Sando: det var masseffect jag tänkte på så glöm "reality"

Okej Mass Effect e det spel som jag ser fram emot mest. Efter Oblivion då. Det (de) verkar riktigt bra!

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av convitato
På min Philips 42PF9946 gamal 42" plasma gick spelet väldigt långsamt. Men när jag starta boxen på min Samsung LE-32R41 32tum så gick det mycke fortare och smidigare.
Jag är inte så bra på teknik men det kan ha något med HD att göra?

Jag har en philips 37" plasma. Inga problem där heller, kör med vga-ingången.
Funkar hur bra som helst och färgerna är himla bra. Jag körde på en vanlig tv hos en kompis och då tyckte jag grafiken blev "sämre" nästan som gamla xboxens spel. VGA-kablen är ett måste för de som kan använda den.

Permalänk
Medlem

"Xbox live calender, det händer alltid något på xbox live. Gå in på xbox.com för att kolla kvällens evenemang."

Uhh? Kan nån förklara? evenmang? va?

http://www.xbox.com/en-US/community/calendar/

Permalänk
Medlem

någon som orkat regga sig på japanska live för att se om det finns några andra demon där?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
någon som orkat regga sig på japanska live för att se om det finns några andra demon där?

Finns inga där. Däremot så finns det lite trailers på den Amerikanska varianten såsom X-Men III och Mission Impossible III.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Köpte VGA-kabeln idag och använder 360 tillsamman med min platta skärm, och jag måste verkligen säga, det var det sämsta köpet jag nånsin gjort. Bilden är helt urvattning, som när man har dragit upp ljuset rejält på en vanlig TV, färgerna är rejält svaga och texten är suddigare än vad det är på TVn.

I PGR 3 så var menyerna i 16:9 som de ska vara, men när man kör så är bilden fortfarande 16:9, men det är inga letterbars, så bilden är helt ihoptryck. Det värsta är absolut att bilden ser helt enkelt förjävlig, detaljer som jag ser med kompositkabeln kan jag inte se med VGA-kabel, t ex, när jag fick PGR 3 så satt man rejält länge och bara kollade på bilarna i garaget och reflektionerna på den från ljuset som strilade in. Nu så är Ferraribilarna enbart röda, med svarta streck mellan de olika delarna av chassit, så den ser helt ritad ut.

Call of Duty 2 blir visserligen inte utsträckt, utan är i Fullscreen, men jag föredrar helt klart 16:9, då man ser mer på skärmen. På TVn så ser CoD 2 rejält snyggt ut, men på datorskärmen ser det helt enkelt ut förjävligt.
Enda positiva jag sett är i Full Auto-demot där man ser mer detaljer och det är i letterbox format, men jag har inte prövat köra det på min vanliga TV än.

Är jag den enda här som har kopplat in 360n till en platt skärm med VGA-kabeln och har de här problemen?

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Halligalli
Köpte VGA-kabeln idag och använder 360 tillsamman med min platta skärm, och jag måste verkligen säga, det var det sämsta köpet jag nånsin gjort. Bilden är helt urvattning, som när man har dragit upp ljuset rejält på en vanlig TV, färgerna är rejält svaga och texten är suddigare än vad det är på TVn.

I PGR 3 så var menyerna i 16:9 som de ska vara, men när man kör så är bilden fortfarande 16:9, men det är inga letterbars, så bilden är helt ihoptryck. Det värsta är absolut att bilden ser helt enkelt förjävlig, detaljer som jag ser med kompositkabeln kan jag inte se med VGA-kabel, t ex, när jag fick PGR 3 så satt man rejält länge och bara kollade på bilarna i garaget och reflektionerna på den från ljuset som strilade in. Nu så är Ferraribilarna enbart röda, med svarta streck mellan de olika delarna av chassit, så den ser helt ritad ut.

Call of Duty 2 blir visserligen inte utsträckt, utan är i Fullscreen, men jag föredrar helt klart 16:9, då man ser mer på skärmen. På TVn så ser CoD 2 rejält snyggt ut, men på datorskärmen ser det helt enkelt ut förjävligt.
Enda positiva jag sett är i Full Auto-demot där man ser mer detaljer och det är i letterbox format, men jag har inte prövat köra det på min vanliga TV än.

Är jag den enda här som har kopplat in 360n till en platt skärm med VGA-kabeln och har de här problemen?

Har du ställt in rätt upplösning?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Har du ställt in rätt upplösning?

Första jag gjorde, efter att jag startade den. Det finns bara två inställningar, upplösning och om man vill ha Widescreen eller Normal.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Mortifer666: Ett och ett halv år innan dom lyckas "knäcka" skyddet på xbox? Tippa max 30-40 dagar

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+ | 1 GB Ram | Nvidia GeForce 6600 GT

Permalänk
Medlem

Halligalli: Förmodligen är det din skärm som inte är inställd på dess native upplösning (vilket värkar vara högre än 1280x1024). Om man inte har native upplösning på en LCD skärm så tappar skärmen sin skarphet och annat (olika beroende på modeller och tillvärkare).

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk

Jag körde med scart på 42" och komponent på 32"

Visa signatur

_________________
Jag blir lycklig av prylar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sit
Mortifer666: Ett och ett halv år innan dom lyckas "knäcka" skyddet på xbox? Tippa max 30-40 dagar

Du verkar sitta inne med information som alla vill ta del av tror jag. Tog det bara 4 månader att knäcka xbox 360?
Det tog ju 7 månader innan det kom ett chip till den gamla xboxen och den hade ändå en debugging-port varifrån konsollen letade efter ett alternativt bios ifall den inte kunde nå det riktiga.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Ja du, det är bara att vänta och se om sagt.

Jag behöver tips på spel (ska inhandlas idag). Jag fick konstigt nog med mig två gamla xbox spel igår. Hela gårdagen va en katastrof för övrigt. PES 5 ska jag dock behålla även om det är till gamla xbox (för det råkade jag öppna). Har funderat på FIFA RTWC och COD2. Men jag sålde min PC och va på väg att bli WoW nörd. Något likande lvling spel online, finns det än till Xbox 360? Två spel ska inhandlas för övrigt! Hjälp mottages gärna!!!

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+ | 1 GB Ram | Nvidia GeForce 6600 GT

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sit
Ja du, det är bara att vänta och se om sagt.

Jag behöver tips på spel (ska inhandlas idag). Jag fick konstigt nog med mig två gamla xbox spel igår. Hela gårdagen va en katastrof för övrigt. PES 5 ska jag dock behålla även om det är till gamla xbox (för det råkade jag öppna). Har funderat på FIFA RTWC och COD2. Men jag sålde min PC och va på väg att bli WoW nörd. Något likande lvling spel online, finns det än till Xbox 360? Två spel ska inhandlas för övrigt! Hjälp mottages gärna!!!

Betan till FF:XI får man ju med i månadens OXM som kommer förmodligen nästa vecka. Och Betan är full så det är hela spelet Det är ett lvl spel.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Betan till FF:XI får man ju med i månadens OXM som kommer förmodligen nästa vecka. Och Betan är full så det är hela spelet Det är ett lvl spel.

.. bara det inte är ett Final Fantasy spel vilket jag avskyr! ))

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+ | 1 GB Ram | Nvidia GeForce 6600 GT

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sit
.. bara det inte är ett Final Fantasy spel vilket jag avskyr! ))

Skum smak ))

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Är det inte FFXII du menar?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Är det inte FFXII du menar?

Nä det är det gamla online spelet som finns till PC. det är några år nu men ändå

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928330.asp?q=final%20f...

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Ok. Är inte så insatt, har aldrig lirat FF...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Ok. Är inte så insatt, har aldrig lirat FF...

Du som är Sony människa och inte har lirat något FF spel då har du missat mycket. Spring och köp, dom är bra som F.. allihopa färutsatt att man gillar RPG då såklart

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Skum smak ))

Bra smak

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Full Auto, någon som testat det än? Bra PvP spel?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3000+ | 1 GB Ram | Nvidia GeForce 6600 GT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Du som är Sony människa och inte har lirat något FF spel då har du missat mycket. Spring och köp, dom är bra som F.. allihopa färutsatt att man gillar RPG då såklart

RPG har jag inte kört sen Sega Master System. Ys, tror jag det hette...
EDIT:
http://www.mobygames.com/game/sega-master-system/ys/screensho...

Är FF nått Sony-relaterat?
Kanske skulle prova ett RPG igen. Kan man köpa det senaste FF, eller fattar man noll då?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
RPG har jag inte kört sen Sega Master System. Ys, tror jag det hette...
EDIT:
http://www.mobygames.com/game/sega-master-system/ys/screensho...

Är FF nått Sony-relaterat?
Kanske skulle prova ett RPG igen. Kan man köpa det senaste FF, eller fattar man noll då?

Mmm härliga bilder du länka till. jag kommer ihåg när jag och min bror spelade Ys spelen det var tider det.

Inte Sony-relaterat på det sättet så eftersom dom kom till Nintendo först men Sony får ju alla FF spel, därför jag sa så med Sony-människa

Nä tror inte man fattar noll även om man börjar med det senaste. Dom hänger inte ihop på det sättet bara att karaktärerna kan ha koppling till dom tidigare FF spelen.

sit

Jag ladda ner det igår och testade det och jag måste säga att jag gillade demot. Det var skön körkänsla och underbart när man kunde avfyra en raket rak i baken på motståndarna.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports