BF2 tråden, använd gärna denna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Haha, det VAR du!

Jag tänkte "fan, finns det fler Phalle"
Det var en kul runda
Missade bronset med 1 poäng dock =(

Hihi.

Har ni patchat bf2.se servern? De svenska servrarna har inte kommit så långt än

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Hihi.

Har ni patchat bf2.se servern? De svenska servrarna har inte kommit så långt än

Inte vi som har hand om den, och med tanke på hur snabba dom är lär det ta flera veckor =(

Men den servern vi lirade på var trevlig!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Hihi.

Har ni patchat bf2.se servern? De svenska servrarna har inte kommit så långt än

Kan ju beror på att patchen inte är officiellt ute ännu ! Inte enligt EA forumet som bla rensar trådar från länkar till patch downloads..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redgrave
Kan ju beror på att patchen inte är officiellt ute ännu ! Inte enligt EA forumet som bla rensar trådar från länkar till patch downloads..

Aaa ok. Tänkte inte på det

Permalänk
Relik 📜

Patchen blir nog inte officiell förrens 18.00..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olof The Great!!
Jag fattar inte en sak med de officiella servrarna. Det är ju bara banorna Strike at Karkand, sharqui penisula och shongua stalamente som alla servrar kör. Har inte hittat en enda server med 32 spelare som har andra banor, är det någon som märkt av det?

Var det ingen som ville svara på mig?

Visa signatur

Nätagg: Fractal Design 1000W Platinum CPU: i7 4790k 4,4ghz RAM: 16gb GPU: Palit 1080

Permalänk
Medlem

Någon som kan säga nått om de nya vapnena?
Jag tänker låsa upp dem i vilket fall som helst men mer nyfiken av andras intryck.

Trizz

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Någon som kan säga nått om de nya vapnena?
Jag tänker låsa upp dem i vilket fall som helst men mer nyfiken av andras intryck.

Trizz

Har låst upp nya snipern. Har dock bara spelat 30min med den.
Jag vet inte riktgt vad som skiljer den från M24, förutom att kina och mec kan använda den och att den låter som ett korkgevär när man skjuter... Ljudet är jätte fjompigt om man jämför med M95:an
Gillar dock siktet, det är tunt och fint.

Permalänk
Medlem

De tunga kulsprutorna har blivit mycket bättre i och med förbättrad precision. MEC's är bäst tycker jag. PKM'en är ju också bättre än förut men den är alldeles för långsam.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har funderat på Grafiken?
När jag startade första rundan så optimerade den inställningarna.
Samt jag tycker att bilden är mer ren i sitt utseende.
Troligtvis psykologiskt men jag har ändå tänkt tanken.
Någon annan som funderat över det?

Edit: Måste även säga att båda de nya vapnena är otroligt sköna. äntligen har anti-tank fått ett "riktigt" vapen men zoom.

Trizz

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Är det bara jag som har funderat på Grafiken?
När jag startade första rundan så optimerade den inställningarna.
Samt jag tycker att bilden är mer ren i sitt utseende.
Troligtvis psykologiskt men jag har ändå tänkt tanken.
Någon annan som funderat över det?

Edit: Måste även säga att båda de nya vapnena är otroligt sköna. äntligen har anti-tank fått ett "riktigt" vapen men zoom.

Trizz

Dock ger det skada som en ärtbössa :/

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Dock ger det skada som en ärtbössa :/

Så sant så men det gör de andra anti-tank vapnena med men detta har bättre sikte vilket jag anser är en stor fördel.

Trizz

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Hedersmedlem

Hmm verkar vara en hel del intressanta nyheter, men inte stod det om en massa nya vapen i patchen? Har support nytt vapen? Trodde det bara var sniper...
Hoppas alla officiella servrar nu uppdaterar snabbt!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

En annan grej som jag upptäckte precis.
Om man loggar in och går in i BFHQ. Om man sen där väljer army och bläddrar så dyker European Forces upp:D.
När ska det släppas?

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Hmm verkar vara en hel del intressanta nyheter, men inte stod det om en massa nya vapen i patchen? Har support nytt vapen? Trodde det bara var sniper...
Hoppas alla officiella servrar nu uppdaterar snabbt!

Kommer inte se många servrar uppdateras innan det officiella patchen är släppt och inte någon beta patch..

Hejda er nu tills det är klart från EA´s sida..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Hmm verkar vara en hel del intressanta nyheter, men inte stod det om en massa nya vapen i patchen? Har support nytt vapen? Trodde det bara var sniper...
Hoppas alla officiella servrar nu uppdaterar snabbt!

Sniper och Anti Tank har nya vapen.
Support har inget nytt vapen, den är bara förbättrad.

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=17702&sid=88351775...

"There is currently no scheduled release time or date for the 1.20 patch..."

Tror inte patchen kommer ut idag heller....
Patchen som finns nu ute på nätet är bara en läckt beta version. Tror jag och alla andra som installerat patchen kommer vara tvungna att ominstallera BF 2...

"EDIT": Nämen hej.... den nya patchen kanske kommer ut idag trots allt..

http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=17711

"In anticipation of the planned 1.20 patch release this forum is currently locked...."

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

ah menvafan nu får dom bestämma sig, kommer idag eller ? jag har patchen installerad men fan 40 servrar och alla är fulla

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olof The Great!!
Jag fattar inte en sak med de officiella servrarna. Det är ju bara banorna Strike at Karkand, shrqui penisula och shongua stalamente som alla servrar kör. Har inte hittat en enda server med 32 spelare som har andra banor är det någon som märkt av det?

Bredbandsbolagets servrar brukar köra alla banor, bortsett från de servrar som bara kör close combat och liknande.

Permalänk

Spelade nyss på Battlefield.no och blev kickad pga http://www.spads.com/uimages/kick.jpg men fan det jag gjorde avr att jag satt och sköt ner flygplan, fiendens givetvis.

Har blivit kickad därifrån förr, fast man inte gjort ett skit.

//Tommy

Visa signatur

AMD 64 3000+ "Venice" # Epox EP-9NPAJ # Twinmos 4x512Mb Dualmode # Sapphire X1650Pro 512MB # 2 x Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norrland2k
Spelade nyss på Battlefield.no och blev kickad pga http://www.spads.com/uimages/kick.jpg men fan det jag gjorde avr att jag satt och sköt ner flygplan, fiendens givetvis.

Har blivit kickad därifrån förr, fast man inte gjort ett skit.

//Tommy

Har hänt mig med, deras admin är lite hmm...

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Såå, ska man uppdatera nu eller vänta tills patchen släpps officiellt? Drygt att installera om

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Någon som har en fräsh länk till GF4 fulhacket? De i FAQ:en är döda. Mitt graffe har just pajat men jag ville ändå testa patchen på mitt GF4...

Ja jag har sökt på google osv, men hittar bara en som involverar DXTweaker som inte fungerar, jag hade ett annat hack förut, som var en orange ikon som man bara dubbel klickade på innan man körde..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av norrland2k
Spelade nyss på Battlefield.no och blev kickad pga http://www.spads.com/uimages/kick.jpg men fan det jag gjorde avr att jag satt och sköt ner flygplan, fiendens givetvis.

Har blivit kickad därifrån förr, fast man inte gjort ett skit.

//Tommy

Mina egna erfarenheter av att försöka skjuta ner findeflyg är att ofta när någon flare befinner sig någonstans på himlen byter AA robotarna riktning och söker sig till egna flygfordon. Spelar man på Fu She Pass eller Operation Clean Sweep som luftvärn en hel runda är oddsen större att man ligger på minuspoäng än pluspoäng vid rundans slut, om man inte hunnit kickas vid det laget på grund av "excessive teamkilling". Den där administratören blev nog träffad av dig några gånger.

Apropå att du blev kickad från servern när du agerade luftvärn, lyssna på det hära.

---

Jag spelade som kines på Wake Island 64p. Jag hatar att vara kanonmat för flygplan som fotgängare så jag brukar bemanna luftvärnet på somliga banor. Vid detta tillfälle på Wake Island skjuter jag ner samma USMC pilot två gånger på raken i början. Piloten vid namn "thepilot123", http://bf2tracker.com/bf2_usercmbstats.php?bf2id=61933029&bfm... , startar en kickomröstning mot mig bara för att jag skjutit ner honom några gånger. När det misslyckas hoppar han över till mitt lag för att slippa luftvärn. Denna administratör på Battlefield.no beter sig förhoppningsvis inte på det sättet.

misstolka inte mig: "thepilot123" är ingen administratör, jag gjorde bara en liknelse till den andra situationen. Om ni vill få lite lustig läsning ska ni lusläsa hans statistik genom länken, antalet server kicks, teamkills, tid på olika kartor och lite övrig statistik ger en god bild av den spelaren.

Permalänk

Blir så iriterad på sånna admins, grrrrrrrr

Visa signatur

AMD 64 3000+ "Venice" # Epox EP-9NPAJ # Twinmos 4x512Mb Dualmode # Sapphire X1650Pro 512MB # 2 x Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA

Permalänk
Avstängd

Jag och en polare såg att dom 3 sista bokstäverna i bf2 cd key är likadan är det bara ett sammanträffande eller är de så på allas.
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XVTL

Visa signatur

DualCore AMD Athlon 64 FX-62 @ 3ghz | Radeon X1950Pro | 2048
MB DDR2-667 | 160GB hårddisk |

Permalänk
Medlem

Kolla vilken fin bil jag hittade

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Kolla vilken fin bil jag hittade

http://img32.paintedover.com/uploads/thumbs/32/screen013.jpg

Haha, snyggt

Det är ett rymdskepp enligt min sambo (som inte spelar BF2)

Visa signatur

AMD 64 3000+ "Venice" # Epox EP-9NPAJ # Twinmos 4x512Mb Dualmode # Sapphire X1650Pro 512MB # 2 x Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malteman
Jag och en polare såg att dom 3 sista bokstäverna i bf2 cd key är likadan är det bara ett sammanträffande eller är de så på allas.
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XVTL

Mina två sista är H2, så det är nog bara slumpen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phalle
Mina två sista är H2, så det är nog bara slumpen.

Okej

Visa signatur

DualCore AMD Athlon 64 FX-62 @ 3ghz | Radeon X1950Pro | 2048
MB DDR2-667 | 160GB hårddisk |

Permalänk

När släpps patchen? och vars hittar jag den??

Visa signatur

AMD 64 3000+ "Venice" # Epox EP-9NPAJ # Twinmos 4x512Mb Dualmode # Sapphire X1650Pro 512MB # 2 x Maxtor DiamondMax 10 200GB SATA