jo jag vet att design är mer än utseende och kan hålla med om att mac har stilrena datorer om man är något osäker på datorer, vill ha det lätt för sig och beställa en dator som man sedan kan pilla med utan problem.
det GÅR att få en stilren pc med där alla program som behövs tar lite utrymme och man får den prestanda man behöver. jag tycker att du drar alla över en kant i din "tes", jag kan dra alla mac 12 tum över en kant då det finns ibook och powerbook med och utan extra utrustning då de ändå rör sig om få modeller. det finns dock flera tusentals olika 12's pc datorer för olika användare
en orsak till att apple kan sälja sina 12"-laptops för mycket mindre än konkurenterna är för att apple inte behöver ta in allt det absolut minsta i sina laptops för det finns redan plats för de lite större(och billigare) sakerna... SANT mac är prisvärda för de som gillar mac, jag uttrycker mina känslor och erfarenheter av i/power-book'
Sätter man en likvärdig processor till mac12' i en pc så blir den inte varm heller det finns där även 1000tals olika pc varianter men det finns de som e likvärdiga och även bättre
jag förespråkar pc eftersom man kan få bättre prestanda, mer slimmad design och användarvänligare programvara.. jag har lagt ner en halv dag på min dator och fått dne precis som jag vill, jag har en bättre processor, bättre hddutrymme, mer ram, mer slimmad och mer användarvänligt (för mig).
slutsats:
jag klagar på macarna i mina ögon, säger inte att alla ska tycka som jag jag vill bara uttrycka vad jag känner i ett forum där alla sitter och nickar i takt och dregglar mac.
skulle rekomendera en mac om någon skulle vilja ha en bra dator som man fort kommer in i utan större krångel, men i så fall minst en powerbook.
jag gillar pc eftersom man kan få mycket bättre mindre och användaranpassade datorer om man ägnar lite tid i början för att installera radera ställa in och ändra sin dator som man vill ha den för den tiden får man igen senare.
det enda jag saknar e de lysande äpplet men funtar på att modda ett lysande windowsfönster på locket till min älskling, undra om de e svårt, någon som gjort något liknande?
//Krokmothafuc'a [/B]