Joint Operations: Typhoon Rising

Permalänk
Medlem

Joint Operations: Typhoon Rising

Hejsan alla glada människor! Jag har upptäckt ett spel i min spelsamling som jag inte lagt märkte till förut, spelet i fråga är Joint Operations: Typhoon Rising.

Jag spelade spelet ett tag men det var inte mycket till singleplayer, så jag undrar om någon här har lust att spela lite med mig någon dag/kväll framöver?

Bara för skojjs skull.

Permalänk
Medlem

Mp delen e skit kul, sen finns det ett expansion pack (escalation).. jag diggar det stenhårt trots en sunkig nätkod.
Man slipper iaf flygplanen från BF2... bara helikoptrar i JO, och dom kan skjutas ner lätt!

Permalänk
Medlem

Ah det låter fint, fast jag har haft problem med updaten, typ går antagligen väldigt långsamt eller så buggar det. Få se om jag får igång det hela

Permalänk
Medlem

Provar att väcka upp den här tråden lite. Spelade en demo för något år sedan och tyckte att det var otroligt kul! Tyvärr hade jag inte tillräckligt med hårdvara då för att det skulle vara värt att köpa hela spelet.. Men det har jag äntligen skaffat mig nu.

Min undran är alltså, är det någon som spelar det här spelet fortfarande? Såg att CDON säljer det för 50 spänn nu. Så det är ju helt klart värt. Men man vill ju inte gå omkring ensam på en ö och skjuta buskar...

/johnnyr

Permalänk

Jo det finns dom som spelar det än . Bara ut och kör på antingen stats serverna eller dom vanliga public serverna.

Visa signatur

Logitech G PowerPlay Wireless Charging System med Logitech G502 X PLUS - BLACK
Headset Logitech G 935 Keyboard Logitech G910 skärm:ASUS 27" ROG SWIFT PG278Q+ LG49G95TSSRXEN Motherboard ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming WiFi CPU: Intel Core i7-13700KF GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB disk: Samsung 980 PRO 1TB M.2 NVMe x2Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz PSU:Corsair RM1000e 1000W

Permalänk
Medlem

Tjena! Ja JO är ett fin spel de

Spelar i KIA, den bästa clanen i JO www.kia.kicks-ass.net

Dock spelar jag inte JO mycket nuförtiden men de finns allt en del som spelar.

Permalänk
Avstängd

Jag har riktigt fina minnen från detta spel. Jag satt då på min p4 2.8ghz, 512mb ram och ett 9800pro och det flöt på fint i de högre inställningarna.

Det var så häftigt på 150 players servrarna. Det var så stora strider, det kändes riktigt verkligt.
Det som förvånar mig är varför detta spel aldrig blev större?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se