Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Medlem

fan också! mitt har inte hämtats från spelbutiken än heller, hoppas verkligen de skickas imorron då.

Permalänk
Medlem

Spelbutiken

Samma här!

Det är rätt så fräckt av dem att ta in beställningar utan att ha på lager.

De hade öppet för beställningar hela måndagen trots att de tydligen inte hade wii som räckte till de som beställt i helgen innan.
Jag beställde mitt på lördagen 10/3 och har samma besked.

De hade öppet igår och fortsatte sälja wii+program.

Kommer inte spelet imorgon ser det inte bra ut.....

Ordermailet från dem börjar så här
Vi har skickat din order 2007-03-12.

Finns det hopp??

Permalänk

Min orderbeställdes 2007-03-05 o jag har samma problem som ni.. står bara samma sak när man kollar på posten.se

Permalänk
Medlem

Re: Spelbutiken

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HanSolo2
Samma här!

Det är rätt så fräckt av dem att ta in beställningar utan att ha på lager.

De hade öppet för beställningar hela måndagen trots att de tydligen inte hade wii som räckte till de som beställt i helgen innan.
Jag beställde mitt på lördagen 10/3 och har samma besked.

De hade öppet igår och fortsatte sälja wii+program.

Kommer inte spelet imorgon ser det inte bra ut.....

Ordermailet från dem börjar så här
Vi har skickat din order 2007-03-12.

Finns det hopp??

Exakt samma här, beställde också i lördags. Hoppas verkligen på att den kommer innan helgen, ganska fult av dem att ljuga i ordermailen tycker jag, hade de skickat den i måndags så borde vi fått den idag eller i värsta fall imorgon

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboFinnen
Min orderbeställdes 2007-03-05 o jag har samma problem som ni.. står bara samma sak när man kollar på posten.se

h*lv*te antar att det är kört att få inom den närmaste framtiden då.
sa upp en förbokning på det lokala stället och en order på amazon för denna.
ska aldrig titta åt spelbutiken.se efter detta.

Permalänk
Medlem

på spelbutiken.se så står det att wii nu är tillfälligt slut och kommer in om 16dagar. Får nog se till att ringa i morgon och fråga vad fan dom håller på med. Jag har liksom ni andra fått kolliid och beställde i lördags, undra vad det står för fakturadatum...

I söndags så kollade jag mitt konto i nämda spelbutik och då var det för sent att göra ändringar i ordern.

Till RippaN här på forumet så hade dom väl sagt att enheterna skickas ut imorgon

Permalänk
Medlem

Annars så har powerstore.net (butik i malmö) 4st i lager enligt sidan, och dom skickar postförskott.

Permalänk
Medlem

Killen på supporten hos spelbutiken.se lät rätt övertygad att dom får in sin stora leverans av Wii konsoler imorgon 15:e MARS! och kommer genast skicka ut dom på morgonen. De vore skönt om någon mer med samma bekymmer ringer imorgon och bekräftar eller ser vad dom säger då.

Permalänk
Medlem

jag antar att du menar 15 mars

jag har skickat ett mail, frågade om jag är med på dom som skickas imårn.
antar att jag får svar imårn, hoppas att dom ger lite info om hur läger ser ut.

Permalänk
Medlem

Skickade precis ett mail och kommer att ringa imorgon också. Återkommer med vad jag får för svar.

Permalänk
Medlem

spelbutiken

Jag antar att de blir nerringda.

Jag ringer också.

Snacka om att lura folk.

Permalänk
Medlem

Förseningar kan ju ha berott på detta okså.
Från postens hemsida:
"Störningsinformation På grund av IT-störningar har Posten förseningar i brev- och paketdistributionen i hela landet. Distributionen beräknas vara i full drift från torsdag."

Permalänk
Medlem

Efter ca 25min i telefonkö så fick jag besked att spelbutiken.se skulle fått in en leverans i tisdags men som har blivit försenad tills idag. Idag så kommer enheterna att skeppas iväg från spelbutiken.se.

Det var väl ungefär samma svar som RippaN fick.

Hoppas bara inte postens hemsida brakar ihop när wii spårar våra wii.

Permalänk
Avstängd

Nu ska jag faktiskt komma med ett tips här.

Stadium XXL (Göteborg Sisjön, ÖPPNAR 23 mars)

Stadium kommer att sälja 30st Nintendo Wii !

För fotbollsintresserade så säljer dom även adidas 50+ Tunit för 699 med stadium card (1799kr ordinarie pris, 100st i lager)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muraren
Efter ca 25min i telefonkö så fick jag besked att spelbutiken.se skulle fått in en leverans i tisdags men som har blivit försenad tills idag. Idag så kommer enheterna att skeppas iväg från spelbutiken.se.

Ringde precis de och fick samma svar. Man får la hålla tummarna för att man får wiit imorgon.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

spelbutiken

Ringde nyss och pratade med dem.

Maskinerna skickas idag!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muraren

Kunde han konfirmera att konsolerna hade kommit in idag?

Permalänk

Hallå där Vill bara tipsa om att de finns Nintendo Wii konsoler på Ica Maxi i Oskarshamn var där och köpte en igår

Permalänk
Medlem

Blä fick just ett mail från spelbutiken

"Hej Toni.

Vi har skickat iväg en leverans med Wii basenheter i Tisdags.

Det skulle komma in ytterligare en leverans ifrån våran leverantör 14/3.

Dessvärre blev denna något försenad till 15/3.

Ni kommer att erhålla eran försändelse i mitten på nästa vecka.

Ber om ursäkt för väntetiden.

Med vänliga hälsningar!
Kundtjänst
Spelbutiken.se"

Usch då

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_tito
Blä fick just ett mail från spelbutiken

"Hej Toni.

Vi har skickat iväg en leverans med Wii basenheter i Tisdags...

samma här

Permalänk
Medlem

fick samma mail, om det stämmer som dom säger och enheterna skickas idag så kan man nog få den i början på veckan, men jag blir nöjd bara jag ser att min lämnar spelbutiken snart vilket man också börjar tvivla på.

Permalänk
Medlem

Skickas de idag så har ni ju dem imorgon på kollinummer iaf.

Permalänk
Medlem

Har inte skickats än enligt posten i varje fall. Nu ska jag avreagera mig med lite gow!

Permalänk

mitt har inte skickats vidare iallafall.... nu e man lite irriterad,,, aja dom har tills imorrn på sej sen blir jjag skit sur sur som fan

Permalänk

Köpte 2 stycken wii på Maxi Ica i gävle i måndags...

Permalänk
Medlem

spelbutiken

Om man inte kan börja följa paketet på posten imorgon får man väl ta sig till varberg och göra upp med gubbarna på plats!

Permalänk

men endå.. en kund som handlar för 3000kr borde man väl ta bättre hand om.. det tog dom 5 dagar att svara på mitt mail...
Eller alla kunder är viktiga....

Permalänk
Medlem

Man ska behandla alla kunder lika.

Permalänk
Medlem

under natten måste det ju uppdateras om dom skickat idag, det gör det ju alltid natten ett paket skickas.
typ att det står att det ankommit till postcentralen i varberg, sen om det tar någon dag extra för posten att få hem den till mig kvittar.

ska bli intressant att kolla när man vaknar

Permalänk
Medlem

Absolut, jag har så otroligt dåligt tålamod när de gäller sånt här... suttit och refreshat posten sidan i 1 vecka nu, blir galen om de inte händer nåt idag.