Permalänk
Robot

"Slitet" Playstation

Det finns väl inte så mycket att skriva om den egentligen. Enheten är defekt sedan en längre tid tillbaka, men istället för att slänga bort den beslöt jag mig för att göra om den lite.

Ni får gärna kommentera om ni vill.

Besök albumet: "Slitet" Playstation av Basic_version

Permalänk
Medlem

Konsolen är snyggare före >_<

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det blev ganska snyggt. 7 poäng.

Visa signatur

Jag är invandrare :)

Chokri var namnet

Permalänk

haha ser ut som att han målat den o ongra sig o desperat försökte få dän färgen Men helt okej förorts konsol

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bil_experten
haha ser ut som att han målat den o ongra sig o desperat försökte få dän färgen Men helt okej förorts konsol

Mycket lustigt. http://www.sweclockers.com/album/?id=960

Permalänk
Medlem

Jag gillar utseendet... har lite 'rå' känsla

Visa signatur

Fractal Design Define R4 Vit, ASUS Z170-A, i7-6700K, CM Hyper 212 EVO, MSi 1070 8GB, 32GB DDR4 2666MHz Corsair Vengeance LPX, 2 SSD + 2 HD, Corsair HX620W, AOC 28'' + BenQ 24", SB X-Fi Surround 5.1 pro

Permalänk
Medlem

Jag tycker du bara har lackat och slipat efteråt ! ser sådär ut :/

Visa signatur

http://www.asschier.com/:

Prototype1:

Gigabyte X99-GAMING 5 - Intel i7 5820k @ 4ghz - Be-Quiet Dark Rock Pro 3 - Corsair LPX 32gb 2800mhz - ASUS GTX1080 Strix - Samsung 840 250gb SSD - TOSHIBA 3TB extern + 4tb extern) - Be-Quiet Pure Power L8 630W - Prototype1 (scratch build) - DELL 34" Curved 4k display + 2x 24" Dell ultrasharp

Permalänk
Medlem

Tyckte också det var snyggt, definitivt mycket snyggare än originalet iaf

Permalänk
Inaktiv

Håller med ovanämnda; en tunn lack över det hela så hade den blivit en klar 10 för mig, gillade stilen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av segas
Håller med ovanämnda; en tunn lack över det hela så hade den blivit en klar 10 för mig, gillade stilen.

Det ligger 2 lager med mattlack på den. Tog vad jag hade hemma, du syftade kanske på klarlack?

Permalänk
Medlem

Jag antar att du slängde på mattsvart och sedan kopplade på den efter dragkroken på bilen och gav den ett järn

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk

SNyggt Ser härlig ut

Visa signatur

[Asus p5q-e][ intel e8500@4,2ghz][Kingston hyper-x 2 Gb ram][[XFX 8800gt][Corsair hx520][580 Gb]

Permalänk
Avstängd

finfin^^ synd att den är defekt bara:(

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Glenn9
finfin^^ synd att den är defekt bara:(

Spelar ingen större roll då jag har två andra som fungerar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

tjaa du har säkert fördärvat en underbar konsol:D
men snygg blev den

Permalänk
Medlem

PS1...., Saknar Teken 3 tiden

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Medlem

nice som sagt synd att den är sönder, du får ta och köpa nån billig, fungerande begagnad och föra över delarna till denna!

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

jag har ett Playstation hemma hos min mamma som bara står >_<

Visa signatur

OS: W11 | CPU: Threadripper 1950x | Minne: HyperX Predator RGB 2933 MHz 64GB| GFX: AORUS Waterforce 4080 ti | HDD sys: Samsung 850 EVO 2tb| Samsung 970 EVO 2tb | HDD other: ~31tb | Mus: Razer Deathadder Chroma| Tangentbord: Razer Ornata Chroma | Chassie: Hyte Y60 | Mobo: Asus Rog x399 e-gaming | Kylare: NZXT Kraken X62 CPU | Högtalare: Creative Gigaworks T40 II 2.0 | Hörlurar: Artic 7 | One Plus 10 pro | Nikon D800/Z6 II | Lumix G9 | http://www.instagram.com/tjofsmedia |

Permalänk
Medlem

Grymt snyggt, riktigt bra rå-känsla!

Permalänk
Medlem

Rikgit snyggt! Ser hårt ut som fasen ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Avstängd

FULASTE JAG SETT NANSIN 0p