Här är vinnarna i årets vinterbildstävling!

Permalänk
Melding Plague

Här är vinnarna i årets vinterbildstävling!

Solen skiner och vintersäsongen är över, vilket också betyder att vinnarna i vinterbildstävlingen ska koras!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Wow, jag fick ihop en vinst, Tack till alla som röstat på mitt bidrag och grattis till de andra vinnarna.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem

Grattis! 😁

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem

Grattis! Värdiga vinnare allihop

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!

Permalänk
Medlem

Tack som fan till alla som har röstat på min bild.

Visa signatur

NZXT H7 Flow, ASUS Z390-E, Intel 9700K 3.6GHz, 16 GB Corsair Vengeance 3.2GHz, Samsung EVO 970 500GB, MSI RTX 2070 Gaming Z, Seagate Barracuda 4 TB, Corsair RM750X V2 750W, Noctua NH-D15, 1 st FD Venturi HF-14, 6 st Phantek M25 120mm, Dell S2721DGFA,

Permalänk
Medlem

Nej men vad roligt! Tusen tack till alla som röstat !

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna
Det var en rolig och uppskattad tävling.

Permalänk
Medlem

Grattis till allihopa! Fina bilder

Permalänk
Medlem

Tackar för "klicken" 👍

Permalänk
Medlem

Tack till alla som röstade på min bild, och grattis till er andra

Visa signatur

Min fotosida

LT: MacBook Pro 14" 16/512
WS: ASUS TUF X470-PG | Ryzen 3700X | 64GB DDR4 | MSI RTX 3070Ti | 2x 960 EVO 250GB | Fractal Design 750W | Define R7 Compact | Noctua NH-D15

Permalänk
Medlem
Skrivet av SiD:

Wow, jag fick ihop en vinst, Tack till alla som röstat på mitt bidrag och grattis till de andra vinnarna.

Skrivet av Mörksuggan:

Tack som fan till alla som har röstat på min bild.

Skrivet av fossegrim:

Nej men vad roligt! Tusen tack till alla som röstat !

Skrivet av Bjokih82:

Tackar för "klicken" 👍

Skrivet av Alu:

Tack till alla som röstade på min bild, och grattis till er andra

Ni har väl koll på dagens datum...

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeCe:

Men artikel om bildtävling kom före 1 April, och är det ett April skämt, då är det så.

Visa signatur

NZXT H7 Flow, ASUS Z390-E, Intel 9700K 3.6GHz, 16 GB Corsair Vengeance 3.2GHz, Samsung EVO 970 500GB, MSI RTX 2070 Gaming Z, Seagate Barracuda 4 TB, Corsair RM750X V2 750W, Noctua NH-D15, 1 st FD Venturi HF-14, 6 st Phantek M25 120mm, Dell S2721DGFA,

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeCe:

Hah 😄.
Nog tror jag sweclockers skulle få till ett bättre aprilskämt 😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeCe:

Skulle redaktionen lägga upp en tävling långt innan 1a april och sen redovisa bluffade vinnare idag, ja då lyfter jag på hatten och erkänner mig lurad.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker dator har jag också 😁

Permalänk
Medlem

De (faktiskt, väldigt) fina bilderna indikerar att det finns medlemmar som vistas utomhus. Klart besviken, överensstämmer inte alls med min bild av klientelet.

Permalänk
Medlem

Grattis 🎊.

Visa signatur

Att jaga Krokodil 🐊 med en känd profil gör att internetfakturan blir betald med Stil. 🏖

En dammsugare som Suger och inte är Sugen betyder bara att det är ett dåligt märke utan drag i - Ett felaktigt köp...😃

If you see Rainbows and Unicorns 🦄 in the room, it's changed...You see 'em? 🤣 🤣 Absolutely Vodka. 😊

Permalänk
Medlem

Vad roligt stort tack till alla som röstade på mig och grattis till er andra.

Visa signatur

if it ain't broke, don't fix it

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av SiD:

Skulle redaktionen lägga upp en tävling långt innan 1a april och sen redovisa bluffade vinnare idag, ja då lyfter jag på hatten och erkänner mig lurad.

Nu när det är andra april kan jag säga att det inte är ett första april-bus. 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Nu när det är andra april kan jag säga att det inte är ett första april-bus. 😊

Jag gissade det

Visa signatur

Permalänk

Synd att snögubben inte vann ....

Permalänk
Medlem

Riktigt vackra bidrag! Grattis till vinnarna!

Visa signatur

På Internet sedan 1997.