Permalänk
Medlem

Håller med om att det känns lite enformigt nu runt lvl 10+, kanske för att questen har tagit slut och enda sättet att lvla på är att köra instanser som ser likadana ut 100 gånger ^^ Hoppas dom lägger till lite nytt content snart..

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

lvla är ju lite små tråkigt som nu säger, men jag och en kompis har farmat detta ställes "boss" (han är med i ett av dom sista uppdragen som finns atm), ta uppdraget, döda han, ge upp uppdraget, ta uppdraget, repetera

Får ganska bra saker, och med runt 3000-4000 "luck" så blir det nästan bara bra saker (Mängder med gröna, men inga gula/oranga än)

Visa signatur

Master of Disaster

Permalänk

e så sjukt sugen på att lira detta om ngn har en invite att bjuda på skulle de vara mer än snällt

kempebror@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Diabloklon som verkar vettig....
Detta måste man ju testa.
Om någon har en invite över kan ni med fördel skicka den till
m0nkiii@gmail.com

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr

Permalänk
Medlem

Ja e verkligen sugen på att prova det här spelet även jag. Så det vore väldigt härligt om någon fick en invite över.

oskarkarle@hotmail.com

Permalänk

Mythos

Skulle va kul att få en invite på mythos spelet ser roligt ut. Har spelat Diablo2 Men börjar tröttna på det. Så skulle va tacksam om nån gav mig en invite. Från def-killer

Visa signatur

Väntar på Mythos kan nån invite mig jag skulle behöva det spelet. def-killer@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Lirar fortfarande en del D2, men det börjar bli lite småsegt måste jag säga..

Vore mycket tacksam om någon hade en invite över som jag kunde få!

progenic@gmail.com

Permalänk
Medlem

Hejsan! Har inte spelat D2 eller liknande men det här spelet verkar grymt. Dessutom har jag några polare i betan Skulle gärna vilja ha en invite <3 Olaj10@hotmail.com

Permalänk

Har spelat Mythos lite till och från sedan den tidiga alfan och såg att jag hade samlat på mig ett par invites under tiden. Skickade iväg ett gäng till:

Olaj
Bjornor
Onkaa
m0nkiii
kempebror

Enjoy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cakemonster
Har spelat Mythos lite till och från sedan den tidiga alfan och såg att jag hade samlat på mig ett par invites under tiden. Skickade iväg ett gäng till:

Olaj
Bjornor
Onkaa
m0nkiii
kempebror

Enjoy

Tackar!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Olaj
Bjornor
Onkaa
m0nkiii
kempebror

Enjoy

Det var bra gjort,jag vet flera som vill testa det(är själv level 13 bloodletter).Nån som vet om dom kommer släppa flera invites nån gång igen på mythos site eller är det helt individuellt?Eller random?

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
Det var bra gjort,jag vet flera som vill testa det(är själv level 13 bloodletter).Nån som vet om dom kommer släppa flera invites nån gång igen på mythos site eller är det helt individuellt?Eller random?

Tror att alla som redan är inne får invites att dela ut vid samma tillfälle och ofta i samband med en ny build om jag inte missminner mig. Vid övergången från alfa till beta tror jag t.ex. att alla som hade varit i alfan gavs 5 invites var för att utöka spelarantalet. Är osäker på om folket bakom Mythos själva bjuder in spelare längre eller om de uteslutande delar ut invites till spelarna som de sedan kan skicka vidare.

Permalänk
Medlem

Skulle vara tacksam för en invite jag med

Mvh,
slox

Visa signatur

Donnie: How can you do that?
Frank: I can do anything I want. And so can you.

Permalänk

Skulle också uppskatta en invite

Permalänk
Medlem

Jo, är oxo intresserad av en invite...
dva96jbn@hotmail.com

Permalänk

Jag skulle också gärna villa pröva detta spelet, det ser vädigt roligt ut tar gärna emot en invite också om nån har någon över

min mail är simon_5679@hotmail.com skicka gärna invite!:)

Permalänk
Medlem

Jag skulle göra vad som helst för en invite till detta spel!:)

Så om ni har en över så är det bara att slänga iväg en..

probe_online@msn.com

Visa signatur

CPU: 7950x CROSSHAIR X670E HERO MB: RAM: 32GB Kingston 6400mhz cl32 GPU: RTX 4090 SSD: 980 pro COOL: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360 MON: ASUS ROG SWIFT PG348Q 34" + Odyssey G7 32"

Permalänk
Medlem
Citat:

Olaj
Bjornor
Onkaa
m0nkiii
kempebror

Enjoy

Tack ska du ha, uppskattas!

Edit: Kan inte logga in. Står att det är något problem med min firewall eller antivirusprogram. Min windows firewall är avstängd och jag stängde ner mitt AVprog. J
ag forwardade även port 5001 och 443 i min router efter att ha letat fram vilka det var i mythos forum. Kollade även min routerlog, och den blockar ingenting när jag försöker logga in.

Verkar vara andra som har liknande problem, men förutom de här sakerna så har jag bara hittat info om att man måste vara inloggad som admin i XP för att det ska funka, och det är jag.

Någon som har något förslag?

Permalänk
Medlem
Citat:

Olaj
Bjornor
Onkaa
m0nkiii
kempebror

Enjoy

Spanks!
Har lirat det lite granna nu. Är helt ok spel faktiskt.
Kan tänka mig att det blir lite enformigt till sist. Lite som diablo blev.
Kan ändå vara kul

Visa signatur

"Go mad, möed mad, mad i rättan ti osse madaro"
flickr

Permalänk
Medlem

Ser klart schysst ut - Nån som har en invite över?

Permalänk

Jag ska göra som resten; Ge mig en invite om ni har en till övers, skulle uppskattas. Hoppas ni hittar någon anledning att göra det=)

Permalänk
Medlem

tjena!! kan inte alban få några fler invites?

så jag kan få en )

Permalänk
Medlem

jag skulle hemskt gärna villja ha en invite med:)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Jag skulle uppskata en invite

Om mail behövs så har ni här

Tackar i förhand

Permalänk
Medlem

Invite me!

Tjenare, har spelat Diablo 2 sen jag var 10 år gammal, kan inte få nog och är så sugen på att få testa Mythos! Kan knappt vänta tills det släpps! Ahh jag får aldrig någon invite från hemsidan..

det vore kung om någon kunde bjuda på en invite!
Pontie_shie@hotmail.com

Permalänk
Medlem

jag hade inte tackat nej till en invite heller.
timerx@gmail.com

Permalänk
Medlem

Vet inte om det är någon idé, men jag skulle gärna ta en invite jag också.
umehume @ spray . se

Visa signatur

Intel i7 2600K 4,2ghz, GTX 460 1GB SLI, 120GB SSD Intel 320, Asus P8P67-M PRO, 8GB ram, ANTEC TP 750W, Fractal Design R3, Noctua NH-U12P, 226BW Samsung 22' ,Win 7 64bit.

Permalänk
Medlem

Är jättesugen på att testa spelet, skulle vara skitschysst om nån kunde skicka en invite!

Tack på förhand!

gutttta@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Är riktigt sugen att spela med

Vore väldigt tackasm ifall någon kunde skicka mig en invite.

Limpan456@gmail.com

Visa signatur

[AMD 2600+] [280 GB] [GeForce FX 5600 Ultra] [1024 Mb DDR]

http://galleri.sweclockers.com/galleri_visa.php?chassi_id=364...

Permalänk
Medlem

Loki är bättre, och finns ute nu. Nuff said

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam