Permalänk
Robot

Ännu finare kabeldragning

Min ännu finare kabeldragning.

Besök albumet: Ännu finare kabeldragning av tomtebloss

Permalänk
Medlem

helt klart clean

Permalänk

Rent och fint..

Vad har du för komponenter i lådan?

Permalänk
Medlem

Ser att du har den bästa CPUkylaren. Glädjer mig! ALL MAKT ÅT SCYTHE NINJA PLUS REV.B OCH ANTEC

GOD JUL!

Visa signatur

MacBook 2,4GH, 2GB RAM, 160GB +160GB (Ext. HDD)*iPod Classic 80GB

#mac @ irc.pienet.org

Permalänk
Medlem

vad heter ditt chassi?

Visa signatur

Gigabyte z270 K3 Gaming | Intel Core i5 7600k @ 4.6 GHz | GeForce RTX 2080 | 16GB DDR4 | MSI Optix 27" Curved 144HZ

Permalänk
Medlem

Haha, nu blir det tävling :). Men fint var det, inte lika fint där nere dock, 9P

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ozon1337
vad heter ditt chassi?

ser ut som en P180

Permalänk
Medlem

okej tack

Visa signatur

Gigabyte z270 K3 Gaming | Intel Core i5 7600k @ 4.6 GHz | GeForce RTX 2080 | 16GB DDR4 | MSI Optix 27" Curved 144HZ

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikkel Öhrman
Rent och fint..

Vad har du för komponenter i lådan?

8800GTX
80GB&320GB HD
2X1GB PC4200 Överklockade som satan 667mhz och lägre latency.
Hiper type-R 580w
E4300 @ 3.0Ghz
P5N-E sli.

Beställt: BallistX 1066mhz,Maximus formula SE & THERMALRIGHT HR-03 PLUS

så det ska bli najs att överklocka E4300 riktigt hårt då.

Citat:

Ser att du har den bästa CPUkylaren. Glädjer mig! ALL MAKT ÅT SCYTHE NINJA PLUS REV.B OCH ANTEC

GOD JUL!

hehe ja den funkar riktigt fint speciellt när man lappat sin CPU.

Citat:

vad heter ditt chassi?

Antec P182 Gun metal

Visa signatur

Fina datorn: CPU: i7 sandybridge 2600K 3.4ghz Turbo 3.8ghz | Moderkort: Maximus-Extreme-IV | GPU: Asus 780GTX | SSD: 128gb 840pro x2 raid0 | nuclear power plant: Corsair hx1000w | Minne: 16GB 1600mhz corsair vengeance.

Permalänk
Medlem

Vackert

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

jag vill osså ha en Hiper type-R 580w. ohhhhhhhh var finns alla??? nice annars. 6p

Visa signatur

Datorkomponenter |Amd Athlon 64 X2 4600+ @ 2,8Ghz | Corsair XMS2 2048mb (2*1gb) | 8600 GTS 256mb @ 675/2000mhz | 400GB Samsung | 400watt |
Kringutrustning |Samsung 206bw | G5 | Icemat Siberia |

Permalänk
Avstängd

Dom dära kablarna vart RIKTIGT snygga! Blev avis nu..

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomtebloss
8800GTX
80GB&320GB HD
2X1GB PC4200 Överklockade som satan 667mhz och lägre latency.
Hiper type-R 580w
E4300 @ 3.0Ghz
P5N-E sli.

Beställt: BallistX 1066mhz,Maximus formula SE & THERMALRIGHT HR-03 PLUS

så det ska bli najs att överklocka E4300 riktigt hårt då.

hehe ja den funkar riktigt fint speciellt när man lappat sin CPU.

Antec P182 Gun metal

Har även Thermalright HR-03 Plus. Kan bara säga, vilken underbar produkt. Kyler som satan. Sänkte både min Ilde och Load temp med 12C. Grymmt nöjd. Kör då icke klockat. Varifrån har du beställt HR:an? Komplett? Beställde min från Netshop.se (Norsk sida) men ack så bra. Beställde min på söndag, fick den på måndag. Det kallar jag leverans. Sedan fick man godis som muta :D. Inte heller fel! Så ni som inte har beställt er HR:a, beställ den på www.netshop.se.

Visa signatur

MacBook 2,4GH, 2GB RAM, 160GB +160GB (Ext. HDD)*iPod Classic 80GB

#mac @ irc.pienet.org

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palle06
Har även Thermalright HR-03 Plus. Kan bara säga, vilken underbar produkt. Kyler som satan. Sänkte både min Ilde och Load temp med 12C. Grymmt nöjd. Kör då icke klockat. Varifrån har du beställt HR:an? Komplett? Beställde min från Netshop.se (Norsk sida) men ack så bra. Beställde min på söndag, fick den på måndag. Det kallar jag leverans. Sedan fick man godis som muta :D. Inte heller fel! Så ni som inte har beställt er HR:a, beställ den på www.netshop.se.

varför skulle man vilja beställa de från norge ?

låter som du har haft mega tur som fick de efter endag från norge?
nää jag väljer hellre datorbutiken eller komplett båda dem har hämtningslager 2mil ifrån mig

Visa signatur

Fina datorn: CPU: i7 sandybridge 2600K 3.4ghz Turbo 3.8ghz | Moderkort: Maximus-Extreme-IV | GPU: Asus 780GTX | SSD: 128gb 840pro x2 raid0 | nuclear power plant: Corsair hx1000w | Minne: 16GB 1600mhz corsair vengeance.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomtebloss
varför skulle man vilja beställa de från norge ?

låter som du har haft mega tur som fick de efter endag från norge?
nää jag väljer hellre datorbutiken eller komplett båda dem har hämtningslager 2mil ifrån mig

Offtopic:
3 av 4ggr jag har beställt från Komplett har paketet kommit från Norge och det har bara tagit en dag!

Permalänk
Medlem

Du kan göra det ännu finare framföralllt bakrefläkten dra den bättre och strömen till grafikkorten draget dåligt, dra som mig så blir de finare ska du se och bättre flöde i burken

Visa signatur

[Q6600 Slacr][4GB Crucial Ballistix PC8500/1066MHz][Club-3D Radeon HD3870 Crossfire][Gigabyte GA-X48-DQ6][Corsair 620w][Antec P182B]

Permalänk
Medlem

Vi har samma nätagg fast jag har det i svart Kyler Ninjan bra? Funderar på att skaffa en sån eller en S infinity

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tomtebloss
varför skulle man vilja beställa de från norge ?

låter som du har haft mega tur som fick de efter endag från norge?
nää jag väljer hellre datorbutiken eller komplett båda dem har hämtningslager 2mil ifrån mig

Det var bara ett förslag tomtebloss!

Visa signatur

MacBook 2,4GH, 2GB RAM, 160GB +160GB (Ext. HDD)*iPod Classic 80GB

#mac @ irc.pienet.org

Permalänk

Red upp det lite i den nedre kammaren, det förstör en annars nice kabeldragning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kushter
Du kan göra det ännu finare framföralllt bakrefläkten dra den bättre och strömen till grafikkorten draget dåligt, dra som mig så blir de finare ska du se och bättre flöde i burken

Din albumlänk fungerar inte.

Fixa länken så kan jag se & prova göra något liknande sen kan jag försöka fixa kablarna där nere. Men jag kommer ihåg att när jag väl var där & meckade, att det inte var ens lönt att försöka haha, fast då hade jag ju flera hårddiskar där, så det kan nog fungera nu.

Jag kan ladda upp nya bilder på dem nya prylarna isatta i datorn.
Kan även fotta i förpackningar och dylikt har hört att vissa folk uppskattar det
säg bara till så kan jag fotta det ni vill

OBS: Förstagången jag gör ett galleri på swec, det var trevligare & roligare än vad jag trodde

Edit: Lovar er att jag ska använda en bättre kamera till nästa bilderna. GODJUL

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Palle06
Det var bara ett förslag tomtebloss!

haha bara för de beställde jag en thermalright HR-3 + kylning från norska sidan du gav mig haha. Men det var bara för dem var dem ända som hade den i lager Det blev 875kr med fläkt,frakt & moms så det sved i plånboken men då ska man få den idag då för du sa att det tog endag:) hoppas hoppas.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murpie
Vi har samma nätagg fast jag har det i svart Kyler Ninjan bra? Funderar på att skaffa en sån eller en S infinity

Ja den kyler men jag har ju också en kall E4300.
Har för mig att infinity är bättre? men det skiljer nog bara turen tror jag om vilken som kyler bäst:P

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pierre232
Offtopic:
3 av 4ggr jag har beställt från Komplett har paketet kommit från Norge och det har bara tagit en dag!

Trevligt då har man lärt sig något nytt

Visa signatur

Fina datorn: CPU: i7 sandybridge 2600K 3.4ghz Turbo 3.8ghz | Moderkort: Maximus-Extreme-IV | GPU: Asus 780GTX | SSD: 128gb 840pro x2 raid0 | nuclear power plant: Corsair hx1000w | Minne: 16GB 1600mhz corsair vengeance.