Permalänk

Sätt Kupevärmaren på värme när du tröttnat på skiten´.

Visa signatur

ASUS Maximus III Extreme | i7 930 @ 4.2ghz | A-Data 6GB XPG PlusSeries V2 | EVGA GTX 480 SC SLI | Intel X25-M G2 160Gb SSD | 2st WD Caviar Black 640Gb | Corsair AX1200W | Silverstone Fortress II

Permalänk

Stackars datorn :(.. Finns det möjlighet till att köpa datorn ?

Visa signatur

< ================== >
Freedom doesn't come free
< ================== >

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Siggemc
säger bara en sak va har vi för ID_ot_XXer på detta bygge kan ni inte bara håll tjäften istället för o kritisera alla ,så onödigt

finns en regel som säger det att skriv inte om det verkar stötande , ,men eftersom det finns så många dumskallar så skiter jag i det åxå

Äh Ta det lugnt, det var ett bra tag sen jag skrattade så mycket som jag gjorde när jag läste igenom alla kommentarer

EDIT: Kupéfläkten är riktigt grym! Tempen sjunkte från ~100C load till ~70C!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Orka klaga så jävla hårt som alla gör!
Jag fick mig ett gott skratt och det e alltid trevligt att se nån lyckas med sådant

Lätt 10 p!
du skulle ha fått oändligt om det gick (-:

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Äh Ta det lugnt, det var ett bra tag sen jag skrattade så mycket som jag gjorde när jag läste igenom alla kommentarer

EDIT: Kupéfläkten är riktigt grym! Tempen sjunkte från ~100C load till ~70C!

okej skratta åt det det kan man göra men man måste inte låta så förbannat persimistiskt inte så kul alla gånger o höra det från den sidan

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk

Katastrof!

Visa signatur

•̪̀● Corei7 •̪̀●

Permalänk

låter inte kupéfläkten ganska mycket ?

Visa signatur

< ================== >
Freedom doesn't come free
< ================== >

Permalänk
Medlem

Helt klart coolt på ett sätt, allting behöver inte vara pianolack och ljudämpningsmattor!

Visa signatur

Intel Core 2 QUAD Q6600 | Asus Maximus Formula iX38 | 4 GB Crucial DDR2 BallistiX PC8500 | Corsair HX Series Modular Power Supply 620W | Thermalright Ultra-120 eXtreme + 2 x Silverstone FM121 x2 | Western Digital Raptor 150 GB | Western Digital Raptor 36 GB | Western Digital Caviar XL 500 GB x 4 |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dawidowski
Katastrof!

Dawidowski=katastrowski

Visa signatur

Blir så jävla less ,aldrig mera E8XXX eller nånsin 45nm teknologi.. bara skit

Permalänk
Medlem

Vad heter Råttan? eller har du Gerbiler?? kul med AMD logga på ekorr hjulet i alla fall!

sök på kabeldragningar eller hur man drar kablar i chassit
http://vet.hut.nu/?id=18

vassego...

Visa signatur

Workstation: Asus P9X79 - Intel i7 4,2Ghz 3930K - 32gb 1866mhz RAM - 256gb ssd + 4tb drive - 2x Asus Gtx 660 - 2x DELL 2713hm
Misc: Iphone 6s

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M.A.Olsson
låter inte kupéfläkten ganska mycket ?

Skojjar du? Tänk dig att du kliver in i ett ventilations-shaft, ungefär så låter det

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xlex
Vad heter Råttan? eller har du Gerbiler?? kul med AMD logga på ekorr hjulet i alla fall!

sök på kabeldragningar eller hur man drar kablar i chassit
http://vet.hut.nu/?id=18

vassego...

http://vet.hut.nu/?id=17

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nae0
GETTO. RAWR.

aja, plock ur datorn ur ormboet på golvet.
sedan gör följande steg! =P

1. koppla loss ALLA sladdar som sitter mellan komponenter (om du vet hur du sätter ihop allt osv)
2. DAMSUG och damma ur ALLT!
3. Köp nytt chassie + X antal fläktar (1fram - 1bak [120mm])
4. montera i nytt chassie.
SLUTRESULTAT: KALL TYST DATOR SOM SER BRA UT...

DAMMSUG!!! DAMMSUG!! SÅ DET BARA FRÄSER ESD OM DET!!!

Visa signatur

We are the Microsoft. Resistance is futile. You will be bluescreened!

Permalänk
Medlem

vad köpte du för ett kasst grafikkort som blir 110 Grader ??

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krilleoh
vad köpte du för ett kasst grafikkort som blir 110 Grader ??

Aa, det kan verkligen fråga sig
Men det är ett grafikkort med HIS kylning så det kyler väl rätt okej antar, men det är luftflödet i min dator som är kass.

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

220 volts fläktar har inget att göra i en dator då det ger för mycket ESD.

Visa signatur

Min:ABIT NF7-S V2.0,Barton 2500+AQXEA XPMW@2,35Ghz,2x521Mb Adata Cas 2-3-3-6,Lt 6800LE 1,3v 16x1,6@440-930,SLK900A,Mustek A806 5:1 Dolby Digital Amp. Frugans:ESC K7-SEM,Duron1600,512Mb DDR. Antons:Aopen AK73(A)-V,512Mb Sdr,Xp1600+Parlomino AGOIA GREEN@1875Mhz@1.9v,Volcano7+Moddad@92mm,Gf 4200Ti@305-610 Zalman HP-80.

Permalänk
Medlem

fyfan, en fläkt mitt i skiten också haha

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av razorbladee
finner inga ord...
vet inte om jag ska skratta eller gråta

håller med, 1 poäng av mig, då du faktiskt vågade fota bilder på datorn och lägga upp dem.

Visa signatur

WS: Striker II Formula - E8400 - Ultra-120 Extreme - 8GB A-data - Gigabyte 6850+4850- 1x WD 2TB - 2x WD 1TB - 1x WD 500GB - 1x WD 250GB - Thermaltake toughpower 850W - Antec 900 - Ubuntu 10.10 x64/(W7 x64)
Serv: Pentium III@1,1Ghz - Asus CUSL2-C - 10Gb HDD - MX 420 - 512MB RAM - win server 2k3 x32

Permalänk
Medlem

hahahah fan har alla pms eller?

ett sådant här galleri är ju mycket mer underhållande än dom där jävla antec byggena med samma jävla komponenter i varje gång och dom där totalt värdelösa gallerien med "kabeldragningarna"

mera udda saker och roliga ideer

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk

hahahahahahahaha fan va bra du är du som slår din dator dagligen xD

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrSkudd
hahahah fan har alla pms eller?

ett sådant här galleri är ju mycket mer underhållande än dom där jävla antec byggena med samma jävla komponenter i varje gång och dom där totalt värdelösa gallerien med "kabeldragningarna"

mera udda saker och roliga ideer

Håller med, inge kul att se 3st gtx280 och en kabeldragning för 117:e gången...

Permalänk

Hehe, skrattade gott när jag såg det här

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Ser bättre ut än i min dator. Mindre sladdhärva och du har ju en blå lampa också, det har inte jag. Helt klart en schysst dator du har där!

Permalänk

haha underbart

Permalänk
Medlem

Håller med om att det är en jävla massa gnäll och rätt rubbade kommentarer som en del ger. Tydligen får man uttrycka sig hur som helst utan att någon moderator reagerar, men jag förutsätter att det hela beror på att ingen anmält något inlägg.

Tycker man inte att det är snyggt har man såklart rätt att uttrycka sin åsikt, men det finns ju ett antal olika sätt man kan göra det på.

Bemöt andra som ni själva vill bli bemötta! Är det så svårt att fatta?

Permalänk
Hedersmedlem

Tog bort några äldre inlägg som är lite stötande. Men man får ha negativa inlägg då det är själva poängen med ett galleri att man skall tycka till.

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM