Permalänk
Medlem

BBB 100Mbit/s !!!

Hej!

Jag undrar hur fort det går för att få internet om man beställer från BBB? Stämmer det att det tar inte längre än en kvart >_>?

Permalänk
Medlem

jag skaffade själv bbb 100 Mbit i lkpg för 2 veckor sedan.
Fick upp aktiveringssidan, ringde bbb för att få en tempkod, väntade i 5-10min sen var internet igång

Permalänk
Medlem

Hej!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Verbcal
jag skaffade själv bbb 100 Mbit i lkpg för 2 veckor sedan.
Fick upp aktiveringssidan, ringde bbb för att få en tempkod, väntade i 5-10min sen var internet igång

Hehe det går alltså så fort Då vet jag hur jag ska göra. Du beställde alltså på deras hemsida och sen fick aktiveringskod. Tack för det snabba svaret. Synd att dem inte har den där erbjudandet med en digitalkamera längre. Man fick det om man skaffade 100Mbit/s. Håller inte kolla på deras erbjudande längre, bara massa onödiga trådlösa grejer som man inte behöver.

Permalänk

är man student får man fetrabatt iaf

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Medlem

Helt rätt. Kopplar du in dig i uttaget så får du också info om hur du ska göra tror jag. Brukar automatiskt få ipadress som för dig till aktiveringssidan, det står vad man ska göra.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Oj, det var lite skillnad mot Mälarenergi, som vill ha 11 arbetsdagar på sig.

Permalänk
Medlem

Aktivera dig med tempkod + ipconfig /flushdns = du är igång så snabbt du kan skriva det.

Visa signatur

Battlestation: 12700k - RTX3090 - 32gb ram - 1tb M2 990 PRO - 2TB M2 crucial
Server: 2x Xeon E5-2670 - 64GB Ecc ram