Permalänk
Medlem

imei byte på w910

hej.. är det nån som vet hur man byter imei nummer på en w910.. har en twister gold(dongel) men den funkar inte på A2 telefoner har jag hört.. har också hört att det inte går att byta imei nr på nyare sony ericsson mobiler eftersom att det bara går att skriva på chippet en gång.. finns det nån bakväg så jag kan låsa upp telefonen eller är det bara att köpa nått nytt.. hade ju oturen att köpa en stöldspärrad mobil på blocket..

Mvh Calle

Permalänk

Det är olagligt !

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Osis att du köpt en stulen,gör ägaren glad och lämna in den till polisen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Soyish
Det är olagligt !

Mycket riktigt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av unlock26
Osis att du köpt en stulen,gör ägaren glad och lämna in den till polisen..

Ja, låter bra. Hoppas verkligen trådskaparen inte köpt telefonen och varit medveten om att den är stulen. Folk som gör det irriterar mig extremt mycket. Uppmanar till stölder.

Visa signatur

Antec P280 | FSP Hydro Ti Pro 1000W | MSI X670E Carbon | Ryzen 7 9800X3D | Kingston Fury Beast 6000MT/s CL30 2x32GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | 2x Samsung 990 Pro 4TB | Kingston KC3000 4TB | Samsung 970 Pro 1TB | 2x Samsung PM863a 3.84TB | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.