Permalänk
Robot

Fujitsu siemens scaleo p

Hej...uppdatering fler bilder ida! För er som röstar lågt kan ni gärna skriva vad ni tycker är fel.. får vell slänga upp lite bilder påmin dator:! just nu så håller jag på att bygga lite med datorn.
snart ska jag skära upp sidan o sätta dit plexi plus en 120x120x25 blå led fläkt på sidan o försöka få ner temeraturen..

200gb hårdisk
512ram (blir mer)
windows Xp prof...
orgi . grafik
5fläktar
celeron R CPU2,93GHz
modekort gigabyte

Besök albumet: Fujitsu siemens scaleo p av christiaan92

Permalänk

Synd med klistermärkena..

Annars va det snyggt lackat..

Visa signatur

Jag har också en dator, eller sju..

Permalänk
Avstängd

jo ja vet dom e bort tagna ska skaffa nya bilder på den i morgon

Visa signatur

Hellre blir jag jagad o jäktad än att bli anhållen o häktad

Permalänk

Och några specs ger du inte.. MER information! Plus, varför rösta 10P på sig själv?

Permalänk
Medlem

Vars köpte du kamelont (stavning) färgen ? om du inte vet så vet ngn annan ? tack. fint lackat.

Visa signatur

Think before u say anything, so u dont say that u think.

Permalänk

Jag tror att det kommer bli väldigt snyggt;)

Visa signatur

Intel core 2 duo E6850, 3ghz,MoBo asus p5k, geforce 8800gt 512 mb, 2gb ram, 300+500 GB HDD, windows xp

Permalänk
Medlem

Crossförare ;)?

Visa signatur

P6T SE - i7 930 @ 4GHz - 12GB XMS3 1600 MHz - Unlocked HD6950 CF @ 900/1325 - X25-V 40GB x2 RAID 0 - 2 TB Samsung F3 - Tesla 1000w - Define r2

450D | 50/1.8 II | 20/1.8 | 18-55 3.5/5.6 IS
Carlssonmedia.se

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Och några specs ger du inte.. MER information! Plus, varför rösta 10P på sig själv?

jo ja ska komma me info var lixom lite trött igår!

Visa signatur

Hellre blir jag jagad o jäktad än att bli anhållen o häktad

Permalänk
Medlem

Nice å cleant chassi

men vem är det som bor i buren bakom?

//
Hakke

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Och några specs ger du inte.. MER information! Plus, varför rösta 10P på sig själv?

Varför inte?
Hade kanske blev nöjd med det han gjorde.

Alla som gör något eget och tycker att det är bra ska rösta 10 på sig själv.

Som om du fick välja mellan att få 1kr och 1000000kr men du väljer 500kr.

Visa signatur

Halleluja

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MarkoV
Varför inte?
Hade kanske blev nöjd med det han gjorde.

Alla som gör något eget och tycker att det är bra ska rösta 10 på sig själv.

Som om du fick välja mellan att få 1kr och 1000000kr men du väljer 500kr.

Men det är ju jätte kul att han/skaparen får veta vad han själv tycker. Vad är då mening med ett galleri som man visar för andra och vill veta vad dom tycker?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av =ultrafox=
Men det är ju jätte kul att han/skaparen får veta vad han själv tycker. Vad är då mening med ett galleri som man visar för andra och vill veta vad dom tycker?

Spelar ingen roll, om han vill rösta 10 på sin lackade märkesdator låt han göra de, man vet ju ändå att betyget kommer gå ner så varför inte njuta i ett par sekunder med att ha högsta genomsnitt's rösterna på Sweclockers?

Permalänk
Medlem

Jag har haft en sån här dator, gör som jag. Släng i mer ram, 200gb som systemhårddisk och en 500gb med musik och " semesterbiler " hehe. Sen hög din processor, om du har socket 775 så kolla hur mycket ditt moderkort klarar så hög mycket som det går och släng i ett 9600gt och hårddiskfläkten slängbort den. och sätt din bakre fläkt på högrevarm och din processor fläkt på lite lägre varvtal och en 450watts Corsair. Sen sålde jag min sån dator. Gör som jag, rekomenderar det

Visa signatur

Intel Quad 2.33Ghz | 4GB Ram | 1TB Hårddisk | GeForce 9600GT | DVD Brännare

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cs_amd
Jag har haft en sån här dator, gör som jag. Släng i mer ram, 200gb som systemhårddisk och en 500gb med musik och " semesterbiler " hehe. Sen hög din processor, om du har socket 775 så kolla hur mycket ditt moderkort klarar så hög mycket som det går och släng i ett 9600gt och hårddiskfläkten slängbort den. och sätt din bakre fläkt på högrevarm och din processor fläkt på lite lägre varvtal och en 450watts Corsair. Sen sålde jag min sån dator. Gör som jag, rekomenderar det

du var den första som kom med något postift iaf.

tack För tipsen addar dig:)

Visa signatur

Hellre blir jag jagad o jäktad än att bli anhållen o häktad