Permalänk

Kan lira nu om det är någon som vill spela. Skicka PM då.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

kan inte i kväll men så länge man är två så går det köra bara att gå in i omklädningsrummet.

Någon som är sugen på att köra imorgon (torsdag)?

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk
Medlem

Har inte blivit att jag har spelat nått på senaste veckan, men idag hade jag och djgurkan tänkt att lira några matcher iaf, så det är bara att komma in i omklädningsrummet. Tror att vi kommer att lira som vanligt vid 8-tiden.

Permalänk
Medlem

Jag tycker vi sätter en dag och tid som vi kör varje vecka kan vara lättare att ta sig tid till att spela när det är samma tid och dag varje vecka, sen kan man komma överens om andra tider utöver den tiden. Mitt förslag är klockan 8 på torsdagar. Kom gärna med förslag på tid eller ideer på hur vi ska kunna få med alla i laget till matcherna.

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk
Medlem

Tycker att det låter bra, men annars så brukar det bli att man spelar på vardagar runt 8. Men tycker också att satsa på en dag som man vet att det är folk inne i omklädningsummet...

Permalänk

fast tid och dag är att helt klart enklast.

Permalänk
Medlem

så bra ... passar klockan 20 på torsdagar för alla?

Visa signatur

Macbook Air 13" (2012)

Permalänk
Medlem

För mig passar det.

Permalänk

det funkar för mig men jag kanske inte kan vara med varje torsdag. men det är ju ingen förlust för er

Permalänk
Medlem

Jag har en fråga om NHL 09 till PS3. Jag hade NHL 09 till XBOX360 för ett tag sedan. När man lirar online med sitt lag som man har skapat på xbox 360 & det går till förlängning så vart det 5min förlängning & 4mot4 & efter det straffar. Nu när jag skaffat PS3 istället så har vi startat ett lag & när det blir lika på PS3 så blir det först en förlängning på 20min & 5mot5. Sen ibland en till 20min 5mot5 men inte alltid utan oftast blir det då istället 5min & 4mot4. & efter det straffar. Är det någon inställning man måste göra eller är det bara annorlunda på PS3. Tycker det är drygt att spela en förlängning på 20min. Tar ju bra lång tid innan man kan söka en ny match & spela igen.

Permalänk

Jag har nyss börjat lira lite NHL09 har inte kört be-a-pro.. men vågat mig lira nån match online iaf..
PSN: Kentsson

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

Kanske provar online någon gång.. Nyss fixat NHL 09, sjukt roligt, faktiskt!

Visa signatur

Men jag är inte bitter!

Permalänk

i be a pro mode:
ska man verkligen få så lite exp points för varje match?
jag menar,10-20(ibland under 10 tom) exp points per match,det låter ju sjukt galet lite,är det jag som gör något enormt fel eller ska det verkligen vara så?

vet inte om man kan dra den här paralellen,men i fifa09 så får man ju uppåt 500 i exp points även fast man spelade matchen dåligt.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Fick köpt detta spel idag:) Lite rea så var lika bra o slå till på det:)

Har ni några tips på hur man blir lite bättre när det gäller frilägen o skott?:)

Och finns det nån sprintknapp numera eller är det åka bakom målet för att få upp lite hastighet som gäller ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Fick köpt detta spel idag:) Lite rea så var lika bra o slå till på det:)

Har ni några tips på hur man blir lite bättre när det gäller frilägen o skott?:)

Och finns det nån sprintknapp numera eller är det åka bakom målet för att få upp lite hastighet som gäller ?

För att bli bättre på skott är det bara att spela mycket som gäller. Det finns också någon inställning med siktet om det är manuellt eller automatiskt, men jag tror det är automatiskt från början och det blir nog inte lättare om man har manuell. När jag kommer i frilägen brukar jag försöka finta mycket (kanske du redan gör) annars har jag inget tips där.

Det finns tyvärr ingen sprintknapp

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W