Permalänk
Medlem

NZXT HUSH med GTS i SLI?

Hej!

Jag funderar på att köpa ett nytt chassi och gillar HUSH design, men det jag nu sitter och funderar över är ifall det är tillräcklig kylning i den för två GTS 640Mb kort i den? utöver dessa har jag bara 2 hårddiskar, cpu och en optisk enhet. Chassit jag har nu blir kortet lite för varma i då jag blir tvungen att ha chassit öppet ifall jag vill spela under längre stunder.

Så om någon vet om detta skulle kunna funka hör gärna av er!

Permalänk
Medlem

Det borde räcka, annars så blir jag förvånad.

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Medlem

Har du bra luftflöde och kabeldragning så tror jag det funkar

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem

Okej, det låter ju bra. Det finns ingen här som har liknande hårdvara i detta chassi som kan ge mig ngt mer handfast?
skulle ju verkligen suga ifall jag blev tvungen att köra utan chassi sida på detta chassi också då jag också är intresserad av dess ljuddämpning.

Permalänk
Medlem

Jag har det chassit och fläktarna är dom som följer med. Jag har ett 8800GT och 4 hårddiskar och jag tycker att det blir alldeles för varmt så jag har chassi dörren öppen. Dock så blockerar mina hårddiskar fläkten på framsidan för det var mycket bättre temp när jag bara hade 3st hårddiskar, då kunde jag ha chassi dörren stängd också.