Permalänk
Medlem

Windows 7 + Spel?

Hejsan!

Igår installerade jag Windows 7 vilket var suverän och fin gjort,
Men jag har några frågor när det rör sig inom spel & program!

Kommer spel fungerar på windows 7?

jag körde " Can you run it " men fick fail på operatisystem så jag tänkte fråga er som e kunniga och kan hjälpa mig

Än så länge fungerar: Vlc,Msn,Firefox,Utorrent m.m

Visa signatur

When you walk up to opportunities door - don't knock it.. Kick that b*tch in, smile and introduce yourself.

Permalänk
Medlem

Windows 7 har en egen avdelning. Håll dig till den när det gäller Windows 7, aight?

Operativsystemet är endast i BETA-stadiet idag och kommer att stängas den 10'e februari. Om ett program eller operativsystem är i BETA-stadiet, menas det att det inte är helt klart ännu. Spel och program kan därmed inte fungera korrekt. Vill du kunna spela korrekt, vänligen använd Vista tills Windows 7 har lämnat BETA-stadiet. Windows 7 är byggt på Windows Vista.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Många spel som funkar på vista funkar på win7 betan. Ibland med lite trixande.

Det jag stött på som inte funkar är punkbuster till cod4 när man kör x64, ska dock prova med x86 nu, ska tydligen funka.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

För mig flyter alla spel jag testat på minst lika bra eller bättre när jag kör Windows 7, jag har haft lite problem med installation av vissa program och spel men annars har det fungerat kanon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Windows 7 har en egen avdelning. Håll dig till den när det gäller Windows 7, aight?

Operativsystemet är endast i BETA-stadiet idag och kommer att stängas den 10'e februari. Om ett program eller operativsystem är i BETA-stadiet, menas det att det inte är helt klart ännu. Spel och program kan därmed inte fungera korrekt. Vill du kunna spela korrekt, vänligen använd Vista tills Windows 7 har lämnat BETA-stadiet. Windows 7 är byggt på Windows Vista.

Att det stängs stämmer väl inte, man kommer bara inte kunna ladda ner windows 7 från microsoft, man kan fortfarande få nycklar och hämta hem själva windows 7 från andra källor om man vill.

Och nyckeln fungerar väl till augusti eller något?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Korspostning och §7

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||