Fighting spel konsol eller pc?

Permalänk
Avstängd

Fighting spel konsol eller pc?

Jag är på jakt efter ett fighting spel som tekken 5 eller simplare ska helst vara till ps1 n64 eller pc
(combos massor av attacker 1v1)
inte alltför dyrt eller gratis vore finemang!
tack!

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

Varför inte PS2? Gick förbi GAME eller någon annan av dom där kedjorna igår nere i stan och såg att dom sålde PS2 + 3 spel för under tusenlappen. Har för mig att det var begagnat. Vet ju inte om det är en speciell sorts retrokänsla du vill åt eller om det är priset du vill pressa.

Permalänk

Det är absolut inget traditionellt fighting spel, men jag rekomenderar att prova Toribash om du inte redan har gjort det. Det är helt gratis.

Aikido tycker jag är dem roligaste moden.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Velon
Varför inte PS2? Gick förbi GAME eller någon annan av dom där kedjorna igår nere i stan och såg att dom sålde PS2 + 3 spel för under tusenlappen. Har för mig att det var begagnat. Vet ju inte om det är en speciell sorts retrokänsla du vill åt eller om det är priset du vill pressa.

nja det är väll dom konsolerna jag har för tillfället nes n64 ps1 och pc men om ps2an är så billig får man nog ta och åka till närmsta game och ta en titt!
edit: tack för linken såg intressant ut!

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Inaktiv

Street Fighter IV kommer väl snart?

Permalänk
Medlem

psx, massor av street fighter finns det ju, rekomenderar alpha 3, det är hyffsat skoj med ett läge som du kan levla karaktärer med och sånt

n64 har väll mortal kombat, clayfighter. kommer inte på mer

pc kommer street fighter iv sen som sagt

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Entusiast

street fighter 4 kommer nu i mitten av februari

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II