Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Permalänk
Medlem

Då ska vi se om det kommer funka, måste vara ett misstag eller är det bara för att få folk intresserade av dessa leksaker!

Beställde en hel massa skit till bara för att allt var så billigt

EDIT

Jag tog det på postförskott, kanske var lite dumt, om man hade betalat direkt så skulle dom inte kunnat ändra sig!? Ähh, bäst att ta det säkra före det osäkra.

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem

Jag beställde också
Ett liggunderlag + helikoptern på faktura.

Undrar hur detta ska sluta hehe.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Hahaha undrar med hur det ska sluta.
Hmm tänk om fakturan är på det normala priset!?

Permalänk
Medlem

Om man har godkänt priset så kan dom väll aldrig ändra det heller?

Visa signatur

Permalänk

Nä.tror inte dom har laglig rätt till det,bara dom inte skickar dom andra sakerna o inte helikoptern 0_o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BergLake
Nä.tror inte dom har laglig rätt till det,bara dom inte skickar dom andra sakerna o inte helikoptern 0_o

Får dom verkligen göra så när man godkänt ett avtal, borde inte det klassas som avtalsbrott? Det borde man kunna stämma dom för.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är ni korkade eller? Företag har ingen skyldighet att sälja om dom skulle förlora på det. Dom häver bara köpet helt enkelt.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BorN
Får dom verkligen göra så när man godkänt ett avtal, borde inte det klassas som avtalsbrott? Det borde man kunna stämma dom för.

...nej, om du läser lite på sidan så inser du snart att det kommer att stå något i stil med "reservation för fel".

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Sagt pris gäller eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Är ni korkade eller? Företag har ingen skyldighet att sälja om dom skulle förlora på det. Dom häver bara köpet helt enkelt.

Självklart är det så.
Dock kan man hoppas att ingen upptäcker det på vägen. Men chansen är väl inte så stor.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
...nej, om du läser lite på sidan så inser du snart att det kommer att stå något i stil med "reservation för fel".

Citat:

GILTIGHETSTID OCH FEL I PUBLICERING:
Denna katalog gäller från och med 20 mars 2008 till och med 23 oktober 2008, eller till den tidigare
tidpunkt då en ny Hobbexkatalog utgives. Vi reserverar oss för prisjusteringar, lagerförändringar och eventuella tekniska fel på webbplatsen, webbläsaren, nätverk och servrar. Vi förbehåller oss rätten att korrigera produkttexter, bilder och priser som skrivits eller tryckts felaktigt på webbplatsen eller i tryckt material. Vi reserverar oss för att vissa varor kan utgå eller slutförsäljas.

Visa signatur

Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person

precis, det är därför jag väntar på att någon verkligen fått den i handen för 0kr

Permalänk
Medlem

Haha kul

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Nåja, inget värre än att man får ta och köpa den för rätta priset, ändå alltid velat ha en helikopter, och nu fick man en ursäkt till att köpa en

Visa signatur

Permalänk
Medlem

NJa ttveksam att ni får den^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

Jag beställde 500st och tänker hämta ut dem här i nordstan så slipper jag frakten...
Nä att folk aldrig lär sig, detta med fel pris på internetbutiker händer hur ofta som helst och jag har aldrig hört talas om någon som har fått för lägre pris. Visst kan det ske, men knappast då priset är så lågt så att folk inte beställer i god tro. Det enda man gör är att ge butikerna ens personuppgifter i onödan och de anställda får ett gott skratt.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

"Denna artikel har utgått"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robino_
"Denna artikel har utgått"

Artikeln har ju utgått nu ja står det, osäker om det var så innan dock.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Artikeln har ju utgått nu ja står det, osäker om det var så innan dock.

Nix, den gick att beställa innan. "Finns i lager" var status.

Visa signatur

Det var High noon.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av glemmy
Nix, den gick att beställa innan. "Finns i lager" var status.

Blir ju ball om de får den för 0kr också.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BorN
Då ska vi se om det kommer funka, måste vara ett misstag eller är det bara för att få folk intresserade av dessa leksaker!

Beställde en hel massa skit till bara för att allt var så billigt

EDIT

Jag tog det på postförskott, kanske var lite dumt, om man hade betalat direkt så skulle dom inte kunnat ändra sig!? Ähh, bäst att ta det säkra före det osäkra.

Har du någon annan status än "Status: Mottagen" på din order?

Visa signatur

Det var High noon.

Permalänk
Medlem

Ni muppar som tror att det är "avtalsbrott" om de inser sitt misstag och makulerar ordern, sluta läs kalle anka - detta är ett UPPENBART misstag som kunden BÖR känna till.

Fånar!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Alltid samma visa....dom flesta butiker har ju detta inskrivet i sina villkor =

"Vi förbehåller oss rätten att korrigera produkttexter, bilder och priser som skrivits eller tryckts felaktigt på webbplatsen eller i tryckt material."

Så allt sånt här är ganska onödigt..men skulle ni få nån ska jag vara den första att gratulera

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
precis, det är därför jag väntar på att någon verkligen fått den i handen för 0kr

Ja precis för annars har man så mycket att förlora.

Visa signatur

AMD X4 945ee @ 3,8 Ghz | Asus M3N-HT Deluxe | 8GB Corsair PC8500 | SLI: Asus + Gigabyte GTX 275 @ 696Mhz | 1TB+1TB Seagate 7200.12, Samsung F3 | X-Fi XtremeGamer | FD Define R2 | Corsair 750W | Dell 2209WA @ 75Hz | Windows 7 RC | www.minhembio.com/Camper | Datorn som Produktlista

Permalänk

Folk som tror att företaget måste leverera varan för 0 kr är lika mycket idioter som folk som betalar flera tusentals kronor i förskottsbetalning till uppenbart skumma företag.

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hollywoodstar
Folk som tror att företaget måste leverera varan för 0 kr är lika mycket idioter som folk som betalar flera tusentals kronor i förskottsbetalning till uppenbart skumma företag.

Folk som bumpar trådar som varit döda i drygt en månad för att idiotförklara medlemmar och upprepa samma sak som redan skrivits flera gånger i tråden är... idioter...

Visa signatur

---

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Folk som bumpar trådar som varit döda i drygt en månad för att idiotförklara medlemmar och upprepa samma sak som redan skrivits flera gånger i tråden är... idioter...

oh snap bra poäng dock I salute you. (no pun)

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Fick någon helikoptern för 0kr eller avbokades ordern bara? Kul att veta

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Jag fick hem paketet men utan helikopter. Skickade tillbaks grejerna o fick betala 45 kr i avgift.
Meningslöst såhär i efterhand, men jag har själv fått hem saker till underpris (0 kr för ett Voodoo 3 3000 när det var nytt bl.a), så jag kände väl att det var värt en chansning.

Visa signatur

Det var High noon.