Gratis Blu-Ray brännar program?

Permalänk
Medlem

Gratis Blu-Ray brännar program?

Hej!

Söker ett bra gratis brännar program. Har nyligen installerat en sata blu-ray brännare och enda programmet som fungerat är imgburn.

Testade program:

Windows inbyggda, vill ej bränna mer än 16gb till en skiva.
Deepburner, hittar ej brännaren
cdburnerxppro, hittar ej brännaren
burnawarefree, hittar ej brännaren

/Thomas

*Edit*

Googla lite tyngre och hittar att många som kör deras sata brännare i AHCI läge har problem. Får gräva lite djupare se om jag hittar ett brännarprogram som stödjer AHCI läge.

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Intel ARC B580

Permalänk
Medlem

Om det utmärkta programmet Imgburn fungerar, vad är då problemet?

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hardware guy
Om det utmärkta programmet Imgburn fungerar, vad är då problemet?

För att det inte har det mest tilltalande guiet.
För att jag gillar ha flera olika alternativ.
För att jag undrar om det finns bättre.
För att få tips från andra om olika program för att kanske hitta en ny favorit.
osv osv

Visa signatur

AMD Ryzen 5600X, 4x8GB@3600MHz Crucial DDR4,MSI MAG X570 TOMAHAWK-WIFI & Intel ARC B580

Permalänk

ashampoo?

Visa signatur

31337

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan83
ashampoo?

Hittade ingen gratis version på deras sida.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Imgburn är ju skitbra kör på det. GUI behöver du ju inte bry deig om, du sitter väl inte och stirrar på mätaren xD

Visa signatur

PS3 Slim 750GB PSN: Asseroth
Dator:
i7 4790k | Gigabyte GA-Z97P-D3 | 32GB DDR3 | SanDisk SSD 128GB, OZC SSD 256MB, Toshiba 4TB, Toshiba 3TB | AMD Radeon R9 290x 4GB| Corsair CS650W | Fujitsu 27" 1080p & AOC 24" 1080p | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sonyboj
Imgburn är ju skitbra kör på det. GUI behöver du ju inte bry deig om, du sitter väl inte och stirrar på mätaren xD

Nej men jag använder det när jag gör inställningar och lägger till filer, skapar projekt osv...

Visa signatur