Permalänk
Medlem

Windows 7 tab

Hej! installerade windows 7 ultimate för ca 2 veckor sen.
spelar cs ganska mkt så är i behov av att kunna "tabba" ur.

Problemet är att min skärm blir svart när jag försöker med detta.

detta gör att jag måste ta Ctrl+alt+del. vilket gör mej tokig .

någon som har en lösning på detta ?.

tacksam för svar

/Oliver

Permalänk

testa

Win +tab

kanske funkar bättre vet inte men kan fungera. cs är ett skitspel enligt mig så har inte testat det i vare sig vista eller w7 men kan fungera

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rouge of Darkness
testa

Win +tab

kanske funkar bättre vet inte men kan fungera. cs är ett skitspel enligt mig så har inte testat det i vare sig vista eller w7 men kan fungera

okej ska ta och prova . (medelar resultat ) det fungerade bra i w7 beta men när jag installerade det "riktiga" startade problemet .

Permalänk
Medlem

fungeraed inte äns =/ händer inget när jag tar win+tab

Permalänk
Medlem

"Lider" av samma problem. Riktigt irriterande! Tar så mycket längre tid att "Ctrl Alt Deleta"..

Permalänk

kk kanske bortaget i w7 då eller nått är iaf kommando för nån 3d animerad alt+tabb funktion i vista (helt meningslös enligt min mening)

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

ingen som vet ? orkar inte formatera om .

Permalänk
Medlem

sådär ja . ! löste problemet genom att göra följande . Insallerade om drivarna för grafikortet , ställde tillbaka alla inställningar på skärm osv till orginal , installerade om steam och cs på "windows disken"

nu funkar allt som det ska för mej hoppas det hjälper er andra med samma problem.

Permalänk
Medlem

hej har samma problem har installerat om drivarna flera olika utan resultat funkar inte att tabba ur ? bilden blir svart ? fattar inte varför ? Stängde av crossfire funka inte heller. Sen formatera jag datorn funkade inte heller.. vad göra ? funkar om jag kör i windowed mode ?

Permalänk
Medlem

Jag kör också CS lite då och då och kör också med windows 7. Har inge problem alls med att tabba ut till Windows eller in till CS igen men jag kör iofs samma upplösning i windows som jag gör i Cs det kanske inte ni gör?