Permalänk

IRL PR0n + Hårdvara = Går hand i hand for sure!

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simpledream
brandväggen då?

inget får ju komma in bakvägen jue

xD

Permalänk
Medlem
Citat:

brandväggen då?

HAHA fyy fan.

Lol se till att inte dra hem en Trojan bara. Bosse 42 + är ute o letar har jag hört

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Citat:

brandväggen då?

HAHAHA tack för den höjningen på dagen! =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Rolig urspårning på tråden men,
det märks tydligt att det inte finns någon av kvinnligt kön på Swec.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Är du säker, Pimpim666?

Jag brukar iaf få fruktansvärt ont i svanskotan då jag bygger datorer. Slagit den rejält två gånger senaste året så...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Bäst tråd
de finns väl nån brud på swec, ganska säker på att jag såg någon som hade nåt problem med virus eller internet eller nåt.

men brist är det på dem iaf.
sexpack på röven skulle vara najs, då skäms man inte över att moona

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Medlem

brukar själv sitta sådär på golvet, aldrig haft rövont

Visa signatur

Xeon E5450@3.2ghz
9800GTX+

Permalänk
Avstängd

Köksbordet fungerar bäst, och ta en tugga under tiden.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av karlsuffix
Det bästa hade nog ändå varit om brudar gick efter de som hade "bäst dator", eller kunde sin IT-relaterade grej bäst ^^..

Bruden: hur mycket har du fått din i7 920 att gå i med luftkylning?
Kille svarar: 4,1ghz typ, med stockkylare....
Bruden: åh jag är så kär!!

Eller

Killen: Vad sägs om du och jag i SLI, eller kanske kan vi köra 3-way med henne?

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

Haha så sjukt spårat :D:D

Visa signatur

▪ 2500K @ 3,3 GHz - Sabertooth p67 - 8 GB 1600Mhz - 8800gt (7970inc) - 120 GB intel 320 + 500 GB WD black
▪ HP Probook 6450

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tofupunk
Haha.. jag också. Senast försökte jag få till en snygg kabeldragning i mitt Fractal design define r2, då jävlar gjorde det ont dagen efter.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av paatrick
Vid närmare studering av inlägget kan man se skiftningar av en försökt till manipulation av eventuella antifemenistiska åsikter

Ni måste vara skrämmande otränade!

Permalänk

Man får ont i kroppen efter att ha jobbat med datorn en dag. Efter ett par timmer jobbande med datorn för mig så får jag gÖr ont i ryggen.

Visa signatur

Speldator: | Intel i7 2600k @ 4.2GHz | Corsair 16GB | 2xGTX 470 SLI | Asrock Extreme4 | SSD Intel G2 80GB |

Permalänk
Medlem

Re: Träning för rumpan, bygga dator?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Njure
text..
Jag opererar (hoho) på min dator sittandes på knä (med små skumgummiskydd för knäna) datorn ligger på golvet så att jag har mycket yta att arbeta på.
mer text..

Du skriver att du sitter på knä, även om nu knät är ergonomiskt utrustat med skumbummiskydd, vore det inte bättre att sitta på en bekväm stol?
Och om du nu måste envisas med att sitta i någons knä, glöm inte att placera en hårdvarubrandvägg mellan dig själv och den du sitter i knä på.

"Ända mot ända kan
ingenting hända
… men vänder man på steken
blir det allvar i leken
(vers från 1900-talet)"

Lycka till med 'ergonomin'

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Medlem

Var ju bara tvungen att kolla en sån här rubrik

Ni har aldrig tänkt på att montera ihop datorn på någon slags arbetsbänk / köksbord. Dvs nåt i lite lämpligare höjd än golvet.

Visst, lite stel har man väl varit om man tapetserat, skruvat ihop möbler / hyllor osv osv

Men ont i röven efter att ha suttit på knäna, det var första gången jag hörde

Visa signatur

Intel 2500k @ 4400MHz - Asus Maximus Gene IV - Noctua U12P - 8gb Corsair Vengence - EVGA 560Ti SOC - Corsair F60 - FD Define mini - Corsair 650W - BengQ E2400HD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muf3
Var ju bara tvungen att kolla en sån här rubrik

Ni har aldrig tänkt på att montera ihop datorn på någon slags arbetsbänk / köksbord. Dvs nåt i lite lämpligare höjd än golvet.

Visst, lite stel har man väl varit om man tapetserat, skruvat ihop möbler / hyllor osv osv

Men ont i röven efter att ha suttit på knäna, det var första gången jag hörde

http://sophisticmiltonianserbonianblog.files.wordpress.com/20...

Jag är tydligen inte helt ensam om det
Nej, men har du testat att sitta på knä i någon timme?

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

Joda, tror vi satt på knä i 12 timmar på ett betong golv och tog i sär och satte ihop AK5:an i lumpen.

Mina knän har efter det svårt för just den positionen

Jag försöker dock att använda nåt slags bord då jag monterar grejer, blir så jävla drygt att kravla omkring på parkettgolvet och leta efter nån skruv som beslutat sig för att gömma sig under soffan.

Dagens bästa tråd helt klart dock

Visa signatur

Intel 2500k @ 4400MHz - Asus Maximus Gene IV - Noctua U12P - 8gb Corsair Vengence - EVGA 560Ti SOC - Corsair F60 - FD Define mini - Corsair 650W - BengQ E2400HD

Permalänk
Medlem

Bästa är att lägga på ett medelhögt bord.
Jag brukar alltid få ont i nacken då man sitter framåtlutad över med böjd nacke.
Skön tråd i övrigt haha

Visa signatur

Chassi Lian li PC-7A Scand v3 Processor Intel E8400 @ 3,4 Moderkort ASRock P43D Grafikkort Geforce GTX 460 Ramminne Corsair xsm2 4 GB Nätaggregat Fractal design newton 500 W Hårddisk 1 samsung 250 GB Hårddisk 2 Samsung F1 750 GB

Permalänk

Att ni inte fattar vad som hänt... Ni ställer er på alla fyra på golvet och "fixar med datorn" sen har ni ont i röven dan efter.... Låter ju som nån dålig porrfilm med it-nördar istället för french maids.

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Varför sitta på golvet som ett gatubarn? Använd ett ordentligt bord!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Haha! Fy faan vilken skön tråd!

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk

Med dagens utveckling av växande grafikkort kan nog till och med gamers och data nördz vara rejält tränade om några år

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NUW4
Jag har för vana att lägga min burk i sängen, dock hinner det gå 3 timmar tills man är klar, sen har man grymt ont i knäna och ryggen... Inte att rekommendera^^

Kunde inte måla upp vad du gör med datorn i sängen, men de är säkert jätte mysigt

Edit: gillar att dubbelposta, då syns man mer

Permalänk
Medlem

HAHA! Allvar gubbar! Om ni får ont av att påta lite i burken måste ni väl ändå förstå att ni bör röra på er mer? Kul tråd ör övrigt

Visa signatur

Stationär: ASUS P7P55D | Intel i5 750 | Corsair H50 | Gigabyte GeForce GTX 670 OC | 8Gb Corsair XMS3 | Corsair HX620W | Seagate Barracuda 11 500Gb + 5 250Gb
Bärbar: MacBook Air

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan^junior

"Ända mot ända kan
ingenting hända
… men vänder man på steken
blir det allvar i leken
(vers från 1900-talet)"

Vänder man på det
blir det stock mot stock
inte kul med en sån frontalkrock...

Trippel post är bäst,
då känner jag mig stor som en häst

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thebelfry
Vänder man på det
blir det stock mot stock
inte kul med en sån frontalkrock...

Trippel post är bäst,
då känner jag mig stor som en häst

Haha!

Man kan docka!

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lakej
Haha!

Man kan docka!

Japp, IPOD ner i dockan är väl ändå den bästa kombinationen. Docka mot docka och IPOD mot IPOD är inte det optimala.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Helt jävla underbar tråd :p..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mackex
Påminner mig om ett NCIS avsnitt när McGee sitter och snackar med en marinkår tjej om hur man ska klocka en prolle

Jasså, vi har fler ncis nördar här:P

Permalänk
Medlem

man kanske ska börja bygga flera datorer med andra ord? få en riktigt fin vältränad kropp bättre och roligare än att gå till gymmet

Visa signatur

Fractal Design Define R3 ~ Asus M4A78-E ~ Powercolor HD5850 1Gb ~ AMD Phenom II 965 ~ Thermalright True Black ~ Corsair XMS2 @ 1066mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Helt jävla underbar tråd :p..

Jasså, vi har fler ncis nördar här:P

Japp,varje vardag vid 23 tiden

Visa signatur

Asus P5N-D,8800gts 640mb,4gb ram corsair 800mhz,500gb samsung,Maxtor 150gb,480w Ace Raw modulär,Intel p4 3,4ghz (ny inom kort)