Permalänk

Acer Revo 3610

Vår hemmapc är trasig och räknar kallt med att jag ska kunna fixa den.

Men nu till mitt dilema. Är sugen på en Acer revo 3610, hade tänkt att ha den främst att titta på film till tv:n men även surfa och spela WoW. Inga andra spel är aktuellt. Är den tillräckligt kraftfull? Någon som har en 3610 som kan säga om det går att spela WoW på en 1080 * 1924 skärm?

Har ett annat alternativ som är att köpa denna dator som känns väldigt prisvärd och bör ha mer kräm än revon.

http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=3236491

Visa signatur

Blixten

Permalänk

Är det ingen som har prövat Acer Revo 3610? Och som kan säga hur den uppför sig?

Visa signatur

Blixten

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte poängen med revon då det är i princip en netbook utan skärm? är det inte bättre att köpa en laptop då eller en riktig dator? och prestanda sug inte ut att vara särskilt bra alls så spela på den kan du glömma.

Ditt andra alternativ är bättre då du får lite prestanda för priset (även om det inte är mycket), wow kan du säker spela men inte några nyare spel.

Visa signatur

Clevo W110ER (X-128b): i7 3612QM, Nvidia GeForce GT650M 2gb, 8gb RAM, SSD Crucial M4 256gb

Permalänk

Det blev en revo 3610 och det är ingen racer men den fungerar bra till det jag tänkte mig Wow och surf. Och så är den absolut tyst och liten. Nu ska jag städa den och installera lite program. Körde full hd mkv och det fungera utmärkt, betydligt bättre än min två år gamla dator som gick sönder.

Visa signatur

Blixten