Telia e-legitimation FF 3 och FF 2...

Permalänk
Medlem

Telia e-legitimation FF 3 och FF 2...

Tja. Skulle fixa e-legitimation och jag har SEB och då är det telias som gäller.

Men när jag ska installera den säger den att den inte stöder firefox 3 och inte safari utan jag måste köra firefox 2... men när jag sökte på tråd här skrev någon att den funkade på 3.0, någon som kan sprida lite ljus och ideer? Jag vill ju helst inte gå tillbaka och köra firefox 2 alltså... Antar att dom inte går att köra parallellt?

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem

Jodå, det går utmärkt att ha både Firefox 2 och Firefox 3 samtidigt, dock kan man ej ha programmen igång parallellt.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem

Hur gör man för att installera 2an separat då och var hittar jag firefox 2? har kollat ff hemsidan men hittar ingen länk..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

SEB får allt skärpa sig om de ska vara någon bank. Att inte ha stöd för FX3 är ju skandal. klaga på dom detta går ju bara inte.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Jag undrar snarare hur sjuttsingen du inte kan installera det. Jag har samma bank som du och använder 3.5.7 och använder E-Leg utan problem.

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Torach
Jag undrar snarare hur sjuttsingen du inte kan installera det. Jag har samma bank som du och använder 3.5.7 och använder E-Leg utan problem.

Har inte prövat installera det, när jag kommer in på telias sida och ska tanka ner det står det att den inte stöder firefox 3 Det är alltså telia som bråkar, inte SEB, dom drabbas väl av det iofs.

EDIT: Prövar installera det...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Äldre versioner finns att ladda hem här: http://mac.oldapps.com/firefox.php

Angående installationen är det bara att slänga in den i programmappen som vanligt, dock får du döpa om det till Firefox2 eller något, du kan ju inte ha två program med samma namn i samma mapp.

Visa signatur

Medlem i signaturgruppen nyliberala datahakkare med POSIX-kompatibla system.

Permalänk
Medlem

Kan inte installera det alls. Telias installer klagar på min webläsare.

EDIT: funkar bra med 2.0, fungerar också på skatteverket med 3.5.7 som jag kör, men på telias test gnäller den.

Visa signatur

Permalänk

ff3.xxx funkade inte så bra med telias e-leg och netid. Vänta på att telia ska lägga ut en upphottad version av netid... deras mail är kundtjanst-eid@teliasonera.com (om du vill fråga när/var/hur)

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."