Alternativ till outlook?

Permalänk
Medlem

Alternativ till outlook?

Jag söker efter en "lite" version av outlook, skulle behöva något program där man kan göra "digitala" postit-lappar.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ibymafayhas:

Jag söker efter en "lite" version av outlook, skulle behöva något program där man kan göra "digitala" postit-lappar.

Tack på förhand

Mozilla Thunderbird eller Zimbra Desktop

Visa signatur

____________
snälla använd citat för att få snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Thunderbird är nog det" bästa" alternativet för den vardagliga mailen. Mozilla gör bra saker.Någon han före mig.

Permalänk
Medlem

Windows Live Mail brukade vara bra... Går skitsegt med senaste versionen dock =/

Visa signatur

Case: Hyte Y40 MoBo: Gigabyte Z790 Aorus Elite AX CPU: Intel Core i7 13700k Cooler: Arctic Liquid Freezer II 280mm GFX: Asus GTX 4070 Super Dual OC RAM: 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHz SSD: WD Black SN850X 1 TB PSU: be quiet! Pure Power 12 M - ATX 3.0 - 850W Monitor: LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ibymafayhas:

Jag söker efter en "lite" version av outlook, skulle behöva något program där man kan göra "digitala" postit-lappar.

Tack på förhand

vill du bara ha postit lappar finns det ju inbyggda i win7/vista ifall du har missat det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

vill du bara ha postit lappar finns det ju inbyggda i win7/vista ifall du har missat det.

Tack för alla svar.
Att man kan göra noteringar i w7 och vista har jag missat, aldrig orkat bry mig om fältet till höger på vista.

Permalänk
Medlem

SeaMonkey ytterligare ett alternativ, typ som firefox med integrerad Thunderbird på ett ungefär.

Visa signatur

Lian Li A71FB, Bequiet Dark Pro 850w, Asus P9X79 pro, i7 3930k@4.7Ghz, R9 290X, H2O, 32gb ddr3, Samsung 830 128gb, 2x 1.5tb WD black, Asus Phoebus.