Permalänk
Medlem

Vad ingår i Asus P8P67-M PRO REV B3?

Hejhej!

Beställde hem ett Asus P8P67-M PRO REV B3 för ett bra tag sen som jag aldrig fick att starta (måndagsex?). Iaf, lämnade in det till INET på felsökning och snubben som tog emot det sa att ifall jag lämnade in allt som följde med så kunde jag få pengarna tillbaka. Problemet är att jag inte minns exakt ALLT som följde med. (x av verse sladd).

Så jag undrar om det är någon som vet hur många SATA kablar som följde med/brukar följa med i ASUS moderkort?
Följde det med distanser och andra skruvar? Måste de också tillbaka?

Är öppen för det mesta
Mvh Viktor

EDIT:

Under "diverse" här -> http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=626405#extra så står det lite. Dock inte allt som följde med. Men kan det vara allt som krävs att skickas med eller måste det skickas med mer saker?

Någon som har fått ut pengar på detta vis? Hur gick det till och vad skickade ni med?
Ringer INETs kundservice i värsta fall imorgon.

Mvh Viktor

Mer info
Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

På moderkortsmanualen står det vad som ingår. Har du den inte så finns den också på Asus hemsida.

Permalänk

Borde inte detta vara på Intel?

Visa signatur

En dator

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Superlight:

På moderkortsmanualen står det vad som ingår. Har du den inte så finns den också på Asus hemsida.

Lämnade faktiskt med den men Carll lämnade ett fint youtube klipp som jag strax ska kolla

Skrivet av XxX watercooling:

Borde inte detta vara på Intel?

Ojoj, får be någon mod att flytta! Kör med AMD system själv så det var väl en vana antar jag

Tackar så mycket för den! Ska kolla strax... Att jag inte tänkte på det själv "/

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥