Det är bra när programeraren ger tydliga meddelanden

Permalänk
Rekordmedlem

Det är bra när programeraren ger tydliga meddelanden

Jag fick upp denna underbara ruta, visst är det bra när man ger tydliga besked
Vad bör man välja för alternativ ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Ditt inlägg är ju lika lätt att förstå som texten i programmet.
Utveckla lite?

Om det är skrivet i VB så saknar du isf typsnittet som försöker laddas.
Eller så är det ett annat ISO jämfört mot vad du väljer att vilja se osv.

Visa signatur

.:. Expect disappointment and you won't be disappointed .-. Inaktiv/AFK sedan 2024-06-04 19:39 .:.

Permalänk
Rekordmedlem

Det är en ruta som kom upp i ett program, tycker den är ett bra exempel på hur man inte ska göra.
För man kan ju knappast kalla det för bra jobbat att skicka upp nått sånt med den glasklara infon. krysset upp i hörnet och avinstallation verkar vara ett bra alternativ.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Det är en ruta som kom upp i ett program, tycker den är ett bra exempel på hur man inte ska göra.
För man kan ju knappast kalla det för bra jobbat att skicka upp nått sånt med den glasklara infon. krysset upp i hörnet och avinstallation verkar vara ett bra alternativ.

Det beror ju på.
Om det nu är VB, vilket det ser ut som så borde utvecklaren inkl samtliga länkade filer.
Är det en mjukvara du personligen beställt?

Visa signatur

.:. Expect disappointment and you won't be disappointed .-. Inaktiv/AFK sedan 2024-06-04 19:39 .:.

Permalänk
Rekordmedlem

Nej det är http://www.exifsoftware.com/ som är lite otydliga, det gör inget för mig, men programmet åker bort.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Problemet kan lika gärna ligga på din dator.
Är detta vid installation?

Men jag är rätt så säker på att programmeraren INTE har skrivit massa frågetecken.. utan i ett format som din dator tydligen inte läser.

Programmet är gratis, varför kommer du hit å gnäller?

EDIT: Testade det själv: HAR INGA PROBLEM!
Tack å hej.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti

Permalänk

Men, herregud. Han postar en (lite) rolig bild och alla verkar ta åt sig som om de själva programmerat programmet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudburst:

Men, herregud. Han postar en (lite) rolig bild och alla verkar ta åt sig som om de själva programmerat programmet.

Haha, sant.

Permalänk

Hah minns back in the days när man lärde sig ändra varningsmeddelanden på programmeringskursen då man hackade in på skolans datorer och lekte runt. Jävla hysteri det vart.

Visa signatur

...

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Cloudburst:

Men, herregud. Han postar en (lite) rolig bild och alla verkar ta åt sig som om de själva programmerat programmet.

Eller hur, var är julstämningen! xD

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Ta lite pepparkakor och kom tillbaks:)

Är ju komiskt ju, inte blodigt allvar:)

Är rätt kul när sånt här händer.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Rekordmedlem

Jag är härdad, tänkte bara visa ett lätt absurt meddelande som var lite småroligt, den som glömt kvar det borde ha smisk för det är ju ett rätt stort ? tecken vad de egentligen menar, så det blir inga julklappar till den som programmerat det där.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.