Permalänk

MSN Messenger

Hej....

Jag har problem med MSn messenger...
Det laggar nåt fruktansvärt, Skriver jag nåt i meddelande fältet tar det några sekunder innan jag ser varje bokstav, lika när jag ska sudda nåt, det liksom hackar...

TIPS Mottages gärna....

MVH/Andreas

Permalänk

Felet stavas Microsoft!

När jag hade samma probem med min msn så installerade jag bara om det så funkade det igen.
Har det aldrig funkat eller har det slutat funka efter nån uppdatering eller nyinstallation av nått annat program?

Visa signatur

| Fractal Define R3 | Fractal Newton R2 1000 Watt | MSI Z97-GD65 Gaming|Intel 4690K |
| Phanteks PH-TC14PE med 3*GT 1850 | 2*4DDR3 Dominator GT | Asus GTX570DCII SLI | Verbatim 240GB |
| Corsair Force 60GB | 6* Zalman ZM-F3RL |

Permalänk

Jag har nyss installerat om Windows 7, och jag har installerat om Messenger 3 ggr, men inte ett dugg bättre....

Permalänk

därför använder man skype:)

Visa signatur

don't hate the game hate the players

Permalänk

Det funka ju klockrent förut

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cagyiceman:

därför använder man skype:)

Nej, det gör man inte.

Permalänk

funkar ju bättre än msn iaf

Visa signatur

don't hate the game hate the players

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cagyiceman:

Nej, det gör det inte.

Visa signatur

Thermaltake Level 10GT, Asus Rampage IV Extreme, Intel Core i7 3930K @ 3,9ghz - Watercooled by Corsair H100, 2 x GeForce GTX 590 (Quad-SLi), Dominator GT Quad 16GB, 2133MHz, 240GB SSD Force 3, All is powered by OCZ 1250w.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Cagyiceman:

Använder Skype för att prata och MSN för att chatta. MSN är väldigt mycket stabilare än Skype som kraschar nästan hela tiden ..

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Prova med någon annan MSN klient än Microsofts egna, och se om det fungerar bättre.

Permalänk
Medlem

Testa jabber, Pidgin är stabilt, och man slipper en uppsjö reklam, msn är 90% reklam, så skrota msn och testa något annat. Du kan även köra ICQ mfl genom samma klient, med andra ord ett program räcker för att göra det som 3 eller fler gjorde innan.

Visa signatur

|/foo/|