Hur flyttar man apparna som är längst ner på en Samsung Android?

Permalänk
Medlem

Hur flyttar man apparna som är längst ner på en Samsung Android?

Hur flyttar man apparna som sitter längst ner på menyn i en Samsung Android telefon som till exempel en Galaxy S2? Alltså de appar som alltid sitter kvar på samma ställe oavsett vilken appsida du befinner dig på, kan ingen bra term för vad man kallar dem.

Permalänk
Medlem

Du menar de 3, 4 eller 5 ikonerna som sitter längst ner på hemskärmen? På vilket sätt menar du med "flytta"? Om du vill ha annat där är det bara o dra dit något annat.

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av zelxi:

Du menar de 3, 4 eller 5 ikonerna som sitter längst ner på hemskärmen? På vilket sätt menar du med "flytta"? Om du vill ha annat där är det bara o dra dit något annat.

Ja, det är det jag menar och nej, det är inte bara att dra dit något annat som på till exempel en iPhone. Det går inte heller att dra bort dem från sin position som en vanlig app.

Permalänk
Medlem

Det beror lite på vilken launcher du kör, skulle jag tro.
Jag kör "GO launcher" (sök på market) och med den kan du lägga vad du vill där nere.

Visa signatur

Xtralarge.se - Minecraft server med betoning på uptime, stabilitet och kvalitet.

Permalänk
Medlem

Tryck på Program ikonen - sen Meny - Redigera - Flytta/byt ut de 4 program ikoner där.
Program ikonen går inte byta ut.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|