Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Visa signatur

Citera mig för svar!!
CPU: i7 3770K @ 3,5 Ghz -- Ram: Corsair 16 GB -- Moderkort: Z77A-S01
Lagring: SSD- Samsung 840 EVO 250 GB// 2TB HDD -- GPU: Nvidia Geforce GTX 680

Permalänk

och även R4 chassit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Vad vill du ha då?

Mera pengar

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

Det finns inget am3/am3+ moderkort på rean? Frågar för att man verkar inte se alla erbjudanden.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarkoV:

Är inte BF3 ganska billigt?`

Jag är sugen på att köpa för har inte spelat det tidigare(beta bara). Måste man köpa till massa expansioner o skit?

Battlefield 3 Premium Edition (dvs alla expansioner). 300kr på Origin just nu. [URL="http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/pd/productID.255751200]Länk[/URL]

Visa signatur

| 9800X3D | 3080 |

Permalänk
Medlem

N'r skickas varorna? Aka hinner man avboka tills imorgon om man ändrar sig?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Karazhan:

N'r skickas varorna? Aka hinner man avboka tills imorgon om man ändrar sig?

Vårt mål är att skicka ut alla order så snabbt som möjligt. Vårt lager är igång till 22:00 i kväll och sedan kör vi igång igen 06:00 i morgon.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Vårt mål är att skicka ut alla order så snabbt som möjligt. Vårt lager är igång till 22:00 i kväll och sedan kör vi igång igen 06:00 i morgon.

Vänligen

/Mikael

Okej tack för svaret, hur länge kan jag behålla varorna i korgen?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII Z490 |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Karazhan:

Okej tack för svaret, hur länge kan jag behålla varorna i korgen?

Se gärna vår FAQ här: http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=9668

KAN JAG HANDLA FLERA PRODUKTER UNDER OLIKA TIMMAR UNDER REAN MEN SAMTIDIGT BEHÅLLA KAMPANJPRISET OCH FÅ SAMLAD FRAKT?
Det är inte möjligt att slå ihop flera beställningar. Du kan däremot behålla varorna i kundvagnen under kvällen för att behålla kampanjpriset och därmed vänta med att avsluta din beställning. Risken är dock att produkterna tar slut! Först när en order är avslutad reserveras produkten på lagret. Vår rekommendation är därför att du genomför din beställning så snart du kan för att säkra tillgång och kampanjpris.

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Ares II för 10.000... sugen men nä :).

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Avstängd

sjukt billigt är det inte men det är billigt ;). 1TB att spara sina backup filer med mera är inte så fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

sjukt billigt är det inte men det är billigt ;). 1TB att spara sina backup filer med mera är inte så fel.

"Tack för din beställning!"

Det blev en. Duger att ha lite filmer o bös på

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av hznn:

"Tack för din beställning!"

Det blev en. Duger att ha lite filmer o bös på

inte helt fel det heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

inte helt fel det heller

Ne jag har en 250GB och en 500GB med 7200 rpm och dessa är inte ens SATA III (6gb/s) Så lika bra o uppgradera lite för endast 399:- och få några GB extra

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Se gärna vår FAQ här: http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=9668

KAN JAG HANDLA FLERA PRODUKTER UNDER OLIKA TIMMAR UNDER REAN MEN SAMTIDIGT BEHÅLLA KAMPANJPRISET OCH FÅ SAMLAD FRAKT?
Det är inte möjligt att slå ihop flera beställningar. Du kan däremot behålla varorna i kundvagnen under kvällen för att behålla kampanjpriset och därmed vänta med att avsluta din beställning. Risken är dock att produkterna tar slut! Först när en order är avslutad reserveras produkten på lagret. Vår rekommendation är därför att du genomför din beställning så snart du kan för att säkra tillgång och kampanjpris.

/Mikael

Är ju inte helt självklart men då antar jag att priserna varar tills hela rean är slut?

Permalänk
Medlem

För er som missade rean på Komplett så finns det en chans att http://www.inwarehouse.se kör samma saker..

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Karazhan:

Är ju inte helt självklart men då antar jag att priserna varar tills hela rean är slut?

Ja priset som var på varan när du la den i kundvagnen sparas. Däremot kan produkten sälja slut under tiden så du är inte garanterad produkten.

EDIT: Själva priset gäller bara under en timme med om du lagt varan i kundvagnen så ligger den där till kampanjpriset som gällde när du la produkten i kundvagnen.

/Mikael

Förtydligande
Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Ja priset som var på varan när du la den i kundvagnen sparas. Däremot kan produkten sälja slut under tiden så du är inte garanterad produkten.

/Mikael

Det lät ju otroligt bra! Jag visste inte om det så jag lade en beställning
Om det skulle visa sig att ni vid Sista Chansen lägger upp något roligt som jag hellre beställer, kan man då avboka den första beställningen, eller det kanske beror på om den hunnit skickas?

Vad är ditt tips för en sådan här situation?

Tack
MVH
Nikkop

Permalänk
Medlem

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=640518 60% rabatt är inte dåligt alltså, och jag som behöver nya högtalare.

Är dessa något att ha? Har inte ens hört talas om märket Intono innan. Någon som vet om det är värt? Eller om man kan få något mycket bättre för 1000-1500kr?

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Nikkop:

Det lät ju otroligt bra! Jag visste inte om det så jag lade en beställning
Om det skulle visa sig att ni vid Sista Chansen lägger upp något roligt som jag hellre beställer, kan man då avboka den första beställningen, eller det kanske beror på om den hunnit skickas?

Vad är ditt tips för en sådan här situation?

Tack
MVH
Nikkop

Sålänge din order har statusen "Bekräftad" så går det att avboka. Vi håller som sagt uppe lagret till 22:00 i dag så det finns risk att din order kommer hinna börjar plockas. Så det blir lite gambling i det här fallet.

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är i mot vatten kylare men jag slog till på en H70 med två SP120mm fläktar då priset på 399kr var bra!

till och med efter frakt så känade man på det

Men man är i behov av en kylare så man får hoppas att denna inte börjar sålla vatten på dom nya dator komponenterna som det hände förra gången ja testade vatten

Permalänk

SKa jag köpa h110 eller Cooler masters 240M ?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vikham:

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=640518 60% rabatt är inte dåligt alltså, och jag som behöver nya högtalare.

Är dessa något att ha? Har inte ens hört talas om märket Intono innan. Någon som vet om det är värt? Eller om man kan få något mycket bättre för 1000-1500kr?

http://alatest.se/produkttester/hogtalare/intono-k5a/po3-1700...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av sebbe_1996:

SKa jag köpa h110 eller Cooler masters 240M ?

h110 presterar bättre http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews...

Permalänk
Avstängd

H70 inwarehouse 42% rabatt och den kostar 489+frakt på netonnet tar dom alltid 499 ink frakt...
Nästan allt är ju bara bluffpriser.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk

Bokade Bioshock Infinite till PC nyss lätt värt
Någon annan som bokade och fått koden än?

Visa signatur

Former Blindreaper

CASE: Fractal Design Define R4 MB: MSI Z77 MPOWER CPU: Intel Core i7-3770K GPU: ASUS GTX 770 DCUII OC SSD: Intel 520 240GB RAM: Corsair Dominator Platinum 1866Mhz 2x4GB PSU: Fractal Design Newton R3 600w

Permalänk
Skrivet av vikham:

Skulle köpt dom dirr om de var svarta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

H70 inwarehouse 42% rabatt och den kostar 489+frakt på netonnet tar dom alltid 499 ink frakt...
Nästan allt är ju bara bluffpriser.

Du missar ju dock att Kompletts paket skickade med fläktarna med priset, lägg på 269 som dessa kostar på netonnet så är du uppe i 768 kronor

Permalänk

glöm inte fraktkostnade & kolla med prisjakt

Visa signatur

| Thermaltake P3 | i5 13500 3,5GHz | EKWB Water cooling |
| MSI pro B760M-p | gigabyte vision 8GB RTX3070 OC |
| 32Gb Corsair Vengence 3000MHz |
| Msi spatium 390M | Thermaltake RGB 750W |