Permalänk
Avstängd

Abonnemang (?) Projekt.

Hej!

Jag har ett abonnemang, från TRE. I detta har jag 10GB data-trafik varje månad. Ibland undrar jag hur mkt data jag igentligen har kvar.

Därför har jag nu gjort en liten webapp för att hålla koll på detta. Denna uppdaterar med 3's servrar så jag behöver aldrig tänka på det!
Om det finns intresse så kommer jag lägga ner mer tid i detta och fixa så andra abonnemang/kontaktkort kan använda denna med sina nummer.

Denna webapp kommer vara optimerad för iPhone 4/4s och fungera bäst där!

Jag tar gärna emot kritik/förslag på ändringar och nya idéer! Nedan hittar ni länk och en skärmdump.
http://dev.ipeek.se/tre

Visa signatur

Student, Webbutvecklare, Dj - Macbook Air i7
Nexus 7: Paranoid - 4.2.1 - M-Kernel - (500/700 GPU/LP) -200mv UV

Permalänk
Medlem

Haha lägger mig efter Gardart och säger blir det av så kan jag köpa den för 7kr för bra initiativ och då förutsatt att den fungerar till Telenor;)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Curemylife:

Haha lägger mig efter Gardart och säger blir det av så kan jag köpa den för 7kr för bra initiativ och då förutsatt att den fungerar till Telenor;)

Tackar

Det kommer vara en webbaserad app och den kommer vara helt gratis

Om intresset finns så kommer jag göra den till dessa operatörer!

Visa signatur

Student, Webbutvecklare, Dj - Macbook Air i7
Nexus 7: Paranoid - 4.2.1 - M-Kernel - (500/700 GPU/LP) -200mv UV

Permalänk
Avstängd

Tele2 som operatör hade uppskattas väldigt mycket, och gärna så att även iOS använder kan använda sig av den!

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Låter fantastiskt bra Du kommer nog se intresset finns hos en stor mängd svenskar! Kommer följa den här tråden och börja använda tjänsten när Tele2 stöds

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!