mobil vägrar skicka och och ta emot sms

Permalänk

mobil vägrar skicka och och ta emot sms

vad kandet vara för fel då mobilen vägrar skicka och ta emot sms?
har skickat ett antal sms nu men går man till "skickat" på tfn så finns ej smset där.
fick nyss ett sms från den jag har skickat till men det syns ej i inkorgen.

allt började då mobilen helt plötsligt började att slå på och av sig utav sig själv, sen dog den helt pga att det ej fanns någe ström kvar, men batteriet hade halv laddnings styrka kvar, tog ur batteriet för att se om nått var på tok där, blåste rent osv, men inget har hjälpt.
vad gör man?
har en sony ericsson c702 nånting.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Ligger inte din tråd liiite fel? Borde den inte ligga under mobiltelefoner?

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Skrivet av jacke910:

Ligger inte din tråd liiite fel? Borde den inte ligga under mobiltelefoner?

Det är bättre om du anmäler tråden.

Permalänk
Medlem

Har du prövat med att återställa mobilen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

vad kandet vara för fel då mobilen vägrar skicka och ta emot sms?
har skickat ett antal sms nu men går man till "skickat" på tfn så finns ej smset där.
fick nyss ett sms från den jag har skickat till men det syns ej i inkorgen.

allt började då mobilen helt plötsligt började att slå på och av sig utav sig själv, sen dog den helt pga att det ej fanns någe ström kvar, men batteriet hade halv laddnings styrka kvar, tog ur batteriet för att se om nått var på tok där, blåste rent osv, men inget har hjälpt.
vad gör man?
har en sony ericsson c702 nånting.

brukar finnas ett "service" nummer på telefonen som är din operatörs dit dina SMS skickas för att skickas vidare om den blir ändrad kan man inte skicka sms och ta imot sms längre (hände mig förut)

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

brukar finnas ett "service" nummer på telefonen som är din operatörs dit dina SMS skickas för att skickas vidare om den blir ändrad kan man inte skicka sms och ta imot sms längre (hände mig förut)

Även om servicenummert är fel så ska man kunna ta emot sms. Man kan i varje fall ta emot fast man raderar nummert.