Permalänk
Medlem

Ger mitt Fortress II en liten makeover

Ja, försökte mig på lite sleeving och tillsnyggning av datorn (tänkte jag iaf) i ett tidigare galleri. Detta gick inte så bra då jag är totalt värdelös på sleeving och dyl småpill.

Kontentan av detta var att jag satt med ett nätagg där var och varannan kontakt var glapp och slutade med att jag nu köpte ett nytt med sleevade förlängare och tog bort allt krimskrams!

Bedöm själva om det vart bättre, blev mycket trevligare tycker jag!

Ger mitt Fortress II en liten makeover

Visa signatur

1.r4 - SSD 80GB - Raptor - Asus dc2 770 - AX850 - Vengeance 8gb - FX-8350 som hatar OC -corsair h110
2. PHII X3 - Gtx260 - SP 850W - WD Caviar black - Crucial 8gb
Ipad3, Lumia 920, Wii U, ps3, SGS3

Permalänk
Medlem

Först såg jag de svartvita bilderna och bara.. Meh, helt okej men inte mer.
Sen kom det färg... Åhh fan, allt bara blev helt kaoz. Fägerna passar inte ihop för fem öre. Rött, blått, koppar, silver, vitt, grått, guld.
Du förstår vad jag menar. Om du skulle kunna förfina färgerna lite skulle det höja utseendet mångfaldigt.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Först såg jag de svartvita bilderna och bara.. Meh, helt okej men inte mer.
Sen kom det färg... Åhh fan, allt bara blev helt kaoz. Fägerna passar inte ihop för fem öre. Rött, blått, koppar, silver, vitt, grått, guld.
Du förstår vad jag menar. Om du skulle kunna förfina färgerna lite skulle det höja utseendet mångfaldigt.

Jag vet, skall försöka ha ett svart, vitt blått tema nu så började med nätagget. Funktionen går ju faktiskt först

Visa signatur

1.r4 - SSD 80GB - Raptor - Asus dc2 770 - AX850 - Vengeance 8gb - FX-8350 som hatar OC -corsair h110
2. PHII X3 - Gtx260 - SP 850W - WD Caviar black - Crucial 8gb
Ipad3, Lumia 920, Wii U, ps3, SGS3