Jag spyr snart av att ställa den här frågan för jag har frågat på så många olika ställen t.ex youtube. Jag skaffade nyligen en Hauppauge HD Pvr 2 Gaming Edition. Lång historia kort, den funkar helt enkelt inte med en vanlig datorskärm som har HDMI. Funkar fint på TV vet ej varför och låter hur skumt som helst då det inte borde vara någon skillnad. Vad har det här med Elgato game capture hd att göra? Jo jag tänker helt enkelt skicka tillbaka min HD PVR eftersom jag inte har en TV och funderar på att skaffa en Elgato game capture hd istället. Jag har frågat en på youtube som har en Elgato ifall den funkar med datorskärm. Fick svar om att det är de han själv använder. Jag undrar om någon mer av er har erfarenhet av Elgato game capture hd och kan "confirma" ifall den verkligen gör det?
Ja, det var bara en tanke. Vet inte riktigt varför den inte fungerar med din skärm, men det är ju inte säkert att det fungerar om du byter till Elgato heller, men vad jag hört så är det en bättre produkt än Hauppauge.
Ja, det var bara en tanke. Vet inte riktigt varför den inte fungerar med din skärm, men det är ju inte säkert att det fungerar om du byter till Elgato heller, men vad jag hört så är det en bättre produkt än Hauppauge.
Det är sant. Jag har nu frågat flera stora och under youtubare och även elgatos supporter ifall det funkar. Alla säger ja. Fick till och med en att skicka bild på det. Blir riktigt sned om det inte skulle funka.
Men hittat fler som har problem med hauppauge. Riktigt skumt att det inte funkar för de borde inte vara någon skilland tycker jag