Finns det någon duktig där ute som kan göra en bakgrundsbild till mig?

Permalänk
Medlem

Finns det någon duktig där ute som kan göra en bakgrundsbild till mig?

Hej, undrar om det finns någon vänlig människa som är duktig på att göra bakgrunder och kan tänka sig att göra en åt mig?

Upplösning: 1920:1080

Text: Your New Life Starts Now, det här texten ska finnas med på bilden och hur ni väljer att få med den är valfritt.

Tema: Gärna något man blir glad av. Kan iprincip vara vad som helst, förutom något som har att göra med dataspel men hänger det ihop på något sätt med texten jag vill ha med, är det kanon.

Om ni undrar varför jag vill ha en sån här bakgrund, är det för jag varit vädligt deppig under ett tag och jag försöker nu ändra mitt liv. Kan vara kul att se varje gång man startar datorn.

Kan tyvärr inte erbjuda så mycket tillbaka, men kan erbjuda en DOTA 2 key om så önskas.

Med vänliga hälsningar
Nemran

Permalänk
Medlem

pic

Visa signatur

2500k @ 4Ghz - H80 | GTX 970 DCII | 8 GB ram
Qpad MK-50, Qpad 5k, Qpad QH-85, Qck+
voff | voff voff

Permalänk
Medlem

Helt magiskt! 10/10

Permalänk
Avstängd

Tror jag dog en smula

Visa signatur

Fractal Designs R4 Black | Intel 3570K @ 4Ghz | Asrock Extreme 4 | Corsair Vengeance LP 2x4Gb
2x Asus GTX 660 DC II TOP | Phanteks PH-TC14PE Svart | Corsair TX750M | Samsung 128Gb SSD | Seagate Barracuda 2Tb
> Datorn i Galleriet <

Permalänk

HAAHAAHA !

Permalänk

ITT: Folk försöker vara roliga

Snubblade över en mall till ett av mina första arbeten
Inte det bästa men jag tyckte att det var relaterat

Visa signatur

i9 10900KF - NH-U12A - GTX 1070 - Prime Z490M-Plus - 32GB 3200Mhz - HX750W - Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markapärn:

ITT: Folk försöker vara roliga

http://i.imgur.com/fz2Bc.jpg

Snubblade över en mall till ett av mina första arbeten
Inte det bästa men jag tyckte att det var relaterat

satt och vänta, äntligen kom det en seriös man kunde gilla

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

Kanske inte världsbäst men det är väl tanken som räknas

Visa signatur

Chassi: Define 7 Compact | Mobo: Crosshair VIII Dark Hero | CPU: 5900x | RAM: 128 GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | GPU: RX 6750 XT | M.2: 2 x 980 PRO 2TB | SSD: 870 EVO 4TB | PSU: Seasonic Prime PX 1300W | Kylare: Noctua NH-D15 chromax | OS: Win11