Permalänk
Medlem

finns det platser kvar?
I så fall heter jag simon253. (varför ska man ha olika anvämdar namn på olika sidor/spel? )

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Oom nån vill joina en regionn på västeouropa 3 så kan jag fixa en så att man kan samarbeta och så
om ni vill joina adda : Myttarmannen

Permalänk
Medlem

Philiey på Origin, adda om ni behöver någon och spela med

Permalänk
Medlem

Soker folk att lira med, adda Zpunken !

Permalänk
Medlem

Najs, nickar FatNinjaDude

Permalänk
Medlem

Om det finns plats, TB_rabbit

Permalänk

Originnamn: THESWEDISHPRO15

Kör på asia servern bara att adda mig och så invitar jag

Permalänk
Medlem

Adda liquidhydro

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem

Har nyss startat en ny region i EU-West 3, adda JonKenn så bjuder jag in SweClockers001, 15 platser kvar!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 PSU: Fractal Design Newton R3 1000W Moderkort: ASUS Z77 Sabertooth CPU: Intel i5-3750k @ 4.4GHz CPU-kylare: Antec Kühler h2o 620 GPU: 2x ASUS GTX 980 Strix SLI Ram: Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz SSD: Corsair Force 3 120GB + Crucial MX100 256GB HDD: WD 2TB Skärm: Asus ROG Swift PG278Q

Permalänk
Entusiast

Någon som har en ledig plats i en region eller har lust att starta en? Har tänkt prova SimCity igen men det är ju inte så roligt att bara joina random-regioner/spela offline.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk

Simcity spelare!

Lägg till mig, behöver folk att spela med!

Origin: Josefinfinfin

Permalänk

min nick är sedlaceksweden på origin,har en stor region som heter Sweden,kul om nån joinar

Permalänk

Om det finns plats så är jag gärna med
Origin: bilbranden

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination