Aktivera skydd mot virusprogram. Fast AVG är aktiverat

Permalänk
Medlem

Aktivera skydd mot virusprogram. Fast AVG är aktiverat

Hej.
Har ett problem på åtgärdscenter står det
"Aktivera skydd mot spionprogram (viktigt)"
"Virusskydd (viktigt)"
Om jag trycker på aktivera skydd mot spionprogram kommer jag upp på system32 mappen med massa mappar och filer.
Om jag trycker på virusskydd så kommer det upp "Välj ett virusalternativ"
Starta windows defender
Starta AVG 2014
Sök efter en app som skyddar datorn
När jag trycker på starta avg så kommer det upp en liten ruta från avg som säger "up to date"
Felmeddelandet är fortfarande kvar.
När jag går in på AVG 2014 så står det protected på allt som det normalt gör.
Hjälp!

Windows 8 pro 64.

Permalänk
Medlem
Skrivet av upr0426:

Hej.
Har ett problem på åtgärdscenter står det
"Aktivera skydd mot spionprogram (viktigt)"
"Virusskydd (viktigt)"
Om jag trycker på aktivera skydd mot spionprogram kommer jag upp på system32 mappen med massa mappar och filer.
Om jag trycker på virusskydd så kommer det upp "Välj ett virusalternativ"
Starta windows defender
Starta AVG 2014
Sök efter en app som skyddar datorn
När jag trycker på starta avg så kommer det upp en liten ruta från avg som säger "up to date"
Felmeddelandet är fortfarande kvar.
När jag går in på AVG 2014 så står det protected på allt som det normalt gör.
Hjälp!

Windows 8 pro 64.

Ominstallera AVG? Dvs, avinstallera AVG, starta om datorn, installera AVG, starta om datorn, klar

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Klicka på start och skriv längst ner tjänster. I tjänster så avaktivera windows defender och starta om datorn.
Om inte det hjälper ominstallera AVG och starta om MED windows defender fortfarande avaktiverat!

Lycka till!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem
Skrivet av DatorMuppen:

Klicka på start och skriv längst ner tjänster. I tjänster så avaktivera windows defender och starta om datorn.
Om inte det hjälper ominstallera AVG och starta om MED windows defender fortfarande avaktiverat!

Lycka till!

Okej det stod windows defender avaktiverat och avg avaktiverat
Men på programmet avg så står det protected på allting
Provade att ominstallera men samma skit kommer upp igen

Permalänk
Medlem

Äntligen fixat