Permalänk

Sista kollen nu!

Hej igen sweclockare! nu är det sista koller på mitt bygge som kanske kommer beställas ikväll

ser allt bra ut?
http://www.inet.se/kundvagn/visa/3916690/2013-09-21

ps. jag vet att jag inte behöver en hdd.

sedan så om musen, vet någon hur den är? hur mycket DPI behöver man?

vilken färg mellan svart och vitt prodigy hade du valt?

det sista jag är "lite" osäker på är om jag ska köra stockkylare eller asus kylaren på grafikortet

http://www.inet.se/produkt/5409846/asus-geforce-gtx-780-3gb
eller
http://www.inet.se/produkt/5409915/asus-geforce-gtx-780-3gb-d...

vilket ger bäst prestanda?

har ni bättre tips på grejer så skriv gärna så snabbt som möjligt!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 White CPU: Intel core i5 4670k @ 3.40 Ghz CPU kylare: Intel Stock Mb: MSI Z87-G45 Gaming SSD: Samsung 128gb RAM: Corsair 8gb (4x2GB) 1600 Mhz VENGEANCE PRO RED GPU: MSI Geforce GTX 770 OC PSU: Fractal Design Tesla R2 650W Vit 80+ Gold
Monitor: BenQ 24" 3D LED XL2420Z
Phone: Iphone 6 Plus

Permalänk
Hjälpsam

Va det för fel på din andra tråd?

Köp allt på CDONs rea o spara 10%

Men det ser bra ut. . .. jag hade tagit ASUS DC2 kortet..Prodigys chassi sida är perforerad där kortets fläktar hamnar

Hade valt allt annat än svart/vitt Prodigy. . färger är kul

Permalänk
Skrivet av thli72:

Va det för fel på din andra tråd?

Köp allt på CDONs rea o spara 10%

Men det ser bra ut. . .. jag hade tagit ASUS DC2 kortet..Prodigys chassi sida är perforerad där kortets fläktar hamnar

Hade valt allt annat än svart/vitt Prodigy. . färger är kul

tänkte tyvärr inte på den tråden...

ah, precis! jag funderar också på det men hur är asus kylaren? är den tyst?

hahaha, thli! jag vet att du inte gillar prodigy du och dina lian-li xD

jag gillar inte cdon, dom har så dåligt utbud på alllt och jag kollade där och alla grejer är dyrare och det blir ungefär samma pris och så finns inte vissa saker jag vill ha så jag köra på inet.se

tack för hjälpen

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 White CPU: Intel core i5 4670k @ 3.40 Ghz CPU kylare: Intel Stock Mb: MSI Z87-G45 Gaming SSD: Samsung 128gb RAM: Corsair 8gb (4x2GB) 1600 Mhz VENGEANCE PRO RED GPU: MSI Geforce GTX 770 OC PSU: Fractal Design Tesla R2 650W Vit 80+ Gold
Monitor: BenQ 24" 3D LED XL2420Z
Phone: Iphone 6 Plus

Permalänk
Hjälpsam

Jodå gillar Prodigy!! har byggt 2st. . . gillar bara dom blå/röda/orangea/gröna mer är det VANLIGA svart/vitt

ASUS kylaren är bra....det är windforce o ACX också

gillar också INET men svårt att tacka nej till 10% när CPU, grafikkort mm mm kostar samma på CDON INNAN rabatten...men grafikkorten särskilt dom dyra FLYGER ut från CDON hyllan nu, fanns många igår..nu nästan slut

Permalänk
Skrivet av thli72:

Jodå gillar Prodigy!! har byggt 2st. . . gillar bara dom blå/röda/orangea/gröna mer är det VANLIGA svart/vitt

ASUS kylaren är bra....det är windforce o ACX också

gillar också INET men svårt att tacka nej till 10% när CPU, grafikkort mm mm kostar samma på CDON INNAN rabatten...men grafikkorten särskilt dom dyra FLYGER ut från CDON hyllan nu, fanns många igår..nu nästan slut

ah, gött! men vilken färg hade du valt till ett blått/vitt rum?

Vilken är bäst mellan gigabyte och asus? min lillebror har gigabyte gtx 660ti och den har lite coilwein (pip ljudet) eller vad det heter, så jag är rädd för att gigabyte gtx 780 också har det men jag kanske har helt fel?! finns inget annat man kan förbättra? hur är färgen blå? är den ljus eller mer som lila?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 White CPU: Intel core i5 4670k @ 3.40 Ghz CPU kylare: Intel Stock Mb: MSI Z87-G45 Gaming SSD: Samsung 128gb RAM: Corsair 8gb (4x2GB) 1600 Mhz VENGEANCE PRO RED GPU: MSI Geforce GTX 770 OC PSU: Fractal Design Tesla R2 650W Vit 80+ Gold
Monitor: BenQ 24" 3D LED XL2420Z
Phone: Iphone 6 Plus

Permalänk
Medlem

Men för fan sluta göra fler trådar nu

Permalänk
Hjälpsam

Svårt , färgerna är ganska skarpa....vit/svart är ju mer diskret . . . . .men färg mer "kul" har inte sett det blå .

Bara för ett GTX660Ti tjuter betyder det ju inte att ett 780 gör det....har bara hört "stock" o ACX kylaren men Windforce o DC2 skall va bra dom med

Permalänk
Skrivet av thli72:

Svårt , färgerna är ganska skarpa....vit/svart är ju mer diskret . . . . .men färg mer "kul" har inte sett det blå .

Bara för ett GTX660Ti tjuter betyder det ju inte att ett 780 gör det....har bara hört "stock" o ACX kylaren men Windforce o DC2 skall va bra dom med

okej tack för hjälpen! ja, jag ska för fan sluta göra trådar nu puss puss

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4 White CPU: Intel core i5 4670k @ 3.40 Ghz CPU kylare: Intel Stock Mb: MSI Z87-G45 Gaming SSD: Samsung 128gb RAM: Corsair 8gb (4x2GB) 1600 Mhz VENGEANCE PRO RED GPU: MSI Geforce GTX 770 OC PSU: Fractal Design Tesla R2 650W Vit 80+ Gold
Monitor: BenQ 24" 3D LED XL2420Z
Phone: Iphone 6 Plus