Corsair Void Wireless RGB

Permalänk
Medlem

Corsair Void Wireless RGB

Hejsan!
Skrev i test-tråden för Corsair Void Wireless RGB men lär väl aldrig få något svar, så provar här också.

Fick hem mitt headset i onsdags och börjar vänja mig med det. Men något rätt så irriterande är det jäkla ljudet som kommer fram när man öppnat och stänger något program/spel med ljud i, går det att få bort? Lyckas inte hitta något om det i programmet.

Sen så är vissa grejer väldigt högt i CS:GO, skott/explosioner och även VOIP. Riktigt irriterande. Har testat mellan alla EQ-presets men inget verkar hjälpa.
Och 7.1(Dolby Surround) i CS:GO (enda jag testat än så länge) är enligt mig förjävligt. Blir en jäkla rundgång och ekar. Vet inte om man behöver ställa in något annat också för att få det att bli bra.. men hade inte det problemet med mina Steelseries V2 7.1 Virtuell.

Tack för mig!

Mvh

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)