1. PureRock BeQuiet 150w - Endast använd i 3 månader innan jag bytte till vattenkylare.
2. Razer Firefly - Haft den i 4 månader innan jag bytte till en ny musmatta, inget fel på den. skickas i orginalförpackning.
3. Razer Mamba Tournament - Helt ny, fick den efter ett garanti ärende från tekninkmagasinet.
4. SSD Samsung 850 Pro - Köpte 2 st från en kompis men jag behövde i själva verket bara 1, ligger fortfarande i obruten förpackning.
5. Razer Kraken blå - Använde den knappt då den va för liten för mig.
6. 2 st NZXT 140MM fläktar - Inte alls använda, de kom med min vattenkylare, men jag bytte ut de till 2 andra fläktar med led.
7. NZXT HUE+ extension kit - Köpte den i tro att jag behövde fler vilket jag inte gjorde, till slut glömde jag skicka tillbaks de.
8. NZXT 120MM fläkt - den här fläkten hängde med i min NZXT s340 Elite chassi som jag bytte ut till en fläkt med led.
Jag har kvitto till allt förutom SSD:n och till hörlurarna. Allt kan skickas men då får man stå för frakten. Jag möter jätte gärna upp er i Norrköpings- och Linköpingstrakten (är väldigt flexibel). Säljer allt till ett rimligt pris och väntar helst en dag efter första budet om det är så att jag inte är nöjd med första budet.
Läs hela annonsen här