Permalänk
Medlem

Keycaps till Razerblackwidow v2

Hej!

Jag har en simpel fråga som jag inte lyckats hitta några konkreta svar på.
Skulle vilja fräscha upp mitt tangentbord (Blackwidow chroma v2) med nya keycaps. Antingen för hela tangentbordet eller bara de tangenter man använder mest. Har dock inte lyckats hitta någonstans man kan köpa några som passar.

Frågan lyder därför: Var får man tag på keycaps till blackwidow chroma v2? All hjälp uppskattas!

Permalänk
Medlem

Razer är ett av de märken som envisas med en konstig bottenrad. Så vitt jag vet finns det inga eftermarknadssets som passar, om du inte är villig att spendera väldigt mycket pengar på något som typ råkar passa med någon ocknig legend.

Men om du är okej med att byta ut de flesta finns det billiga sets på exempelvis Maxgaming.se.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Farf4r:

Hej!

Jag har en simpel fråga som jag inte lyckats hitta några konkreta svar på.
Skulle vilja fräscha upp mitt tangentbord (Blackwidow chroma v2) med nya keycaps. Antingen för hela tangentbordet eller bara de tangenter man använder mest. Har dock inte lyckats hitta någonstans man kan köpa några som passar.

Frågan lyder därför: Var får man tag på keycaps till blackwidow chroma v2? All hjälp uppskattas!

Kanske finns något här: https://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=...

Denna sida är dock i USA å du kan bara få ett ISO/Svenskt 105 keycaps set som mest. Gäller att du väljer rätt storlek på Spacebaren (ska vara 1x6.0, se länk nedan).

http://www.maxkeyboard.com/mechanical-keycap-layout-and-size-...

Edit: Du skrev inget om keycaps setet/keycapsen skulle vara Backlight eller inte så jag antog att det inte skulle vara ett sådant set/keycaps.

Åndring i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.