Permalänk
Medlem

Bose QC30

Hej!

Jag har ett par Bose qc30 som jag fick tillbaka från ett garanti ärende direkt från bose.(gick sönder efter över 2 år, mailade Bose direkt och skickade in de gamla så fick jag de jag har nu). För de gick sönder efter garantin gått ut/öppet köp osv. Just nu är jag sugen på att testa något annat. Därför jag säljer idag. Var i kontakt med (X affär) men de ville inte byta till något annat även om det var en oöppnad förpackning .. Så hoppas jag kan få ett okej bud till att testa något annat här

Hämtas i närheten av Göteborg prioriteras. Och mötas i Göteborg är en ännu större prio. Högst bjudande vinner.

------
TLDR:
Säljer till vem och var jag vill. Kan skicka om det behövs. Finns att hämta i närheten av göteborg.
Bose QC30 Oöppnad förpacking för att byta till andra lurar efter ett garanti-ärende.

Edit: Sms är det jag oftast svara på. Är inte här inne mycket just nu. (0709-426629). Kanske går att nå mig på DM, men sms är mycket säkrare. Är tyvärr inte inne på swec mycket nu för tiden.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.