Permalänk
Medlem

Red Dead Redemption 2 PS4

I ett svagt ögonblick, då jag inte vet riktigt vad jag tänkte med, försökte jag kapa en annan användares annons för att sälja detta. Jag vet inte vad som flög i mig, men det uppmärksammades fort och togs snabbt om hand om.
Tack @lybo för ditt snabba agerande och för admins snabba radering

Här kommer en riktig annons istället. Som det så klart ska vara!!!

Sparsamt spelat i kanske 4h... Skiva i och skiva ur en gång bara och nu kommer det på PC, så då har jag ingen som helst användning för detta. länge leve mus och tangentbord!

Jag förbehåller mig som vanligt rätten att sälja till vem jag vill, hur jag vill och när jag vill.
Givetvis kan det skickas (då mot förskottsbetalning), men jag föredrar såklart att möta köparen live

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk

Sjukt taskigt gjort av dig ( )

Budar 200 ink frakt, gäller bara om det postas imorgon så jag har en chans att få det till helgen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av delarossa:

Sjukt taskigt gjort av dig ( )

Budar 200 ink frakt, gäller bara om det postas imorgon så jag har en chans att få det till helgen.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, visst var det. Så sjukt klantigt. Jag vet inte vad jag tänkte med.
Sure. I'm du tror att PostMord kan lyckas leverera innan helgen så 😂

PM'a, så löser vi det 😁

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

Permalänk
Medlem

Första, andra, SÅLT... Till @delarossa för 200kr.

Visa signatur