Permalänk
Medlem

SonyEricsson T310 diod blinka vid sms?

Som topic...
Har kollat på lite olika Ericssontelefoner och dioden längst upp på telefonen brukar blinka när man får sms... Varför gör den inte det på T310? Det är ju en jättebra funktion, eftersom man inte alltid ser att man fått ett sms för den där klockan alltid poppar fram...
Enda gången min diod lyser är när batteriet är dåligt... tror jag? Har aldrig lagt märke till den annars...

Förresten, någon som gjort en uppdatering på sin T310? Vad blir skillnaden isåfall ?

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

Skulle vilja ha samma på min t300. Dioden ska ju blina som på andra ericsson. Ja det är en sonyericsson. Men går det att fixa?

Visa signatur

Nuclear Winter

Permalänk
Medlem

Om det är firmwarestyrt borde det kunna gå om någon vet hur man programmerar om det... men jag tvivlar, SE är ju inte precis kända för att låta folk modda deras mobiler...

Visa signatur

"... ååh ja lättar ja flyger ja svävar fram..."

Permalänk
Medlem

är väl bara att köpa en datakabel och ha den rätta programvaran?

Permalänk
Medlem

Jag tänker iofs inte göra några ingrepp i telefonen genom att uppdatera phonen på egen hand... så det är uteslutet.. men jag fattar inte riktigt varför dom inte har det i sina nyare telefoner... liksom det är ju ännu viktigare nu när den där klockan kommer hela tiden, så att man inte ser att man fått ett meddelande...

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |