Tråden om PlayStation 5 | Slim | PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av WYSIWYGBIBA:

Power.se förvantad leverans i december?hahahahah

Såg också det. Måste lagts till nyligen? Inget jag la märke till för en timme sedan iallafall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retrocc:

Fick min bekräftad från elgiganten nu leverans 1-2 dagar.

ca 1000st konsoler tog slut på 5min

)

Tog väl snarare slut på under 1 minut?

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Orderstatus ändrad från "under behandling" till "reserverad" på elgigantens hemsida men inget bekräftelsemail

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Skrivet av TobbeG92:

Såg också det. Måste lagts till nyligen? Inget jag la märke till för en timme sedan iallafall.

Yes precis efter en f5

Permalänk
Medlem
Skrivet av WYSIWYGBIBA:

Yes precis efter en f5

Bättre än ingenting iallafall. Får jag en innan jul är jag nöjd

Permalänk
Medlem

Min står som reserverad på elgiganten nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aero:

Orderstatus ändrad från "under behandling" till "reserverad" på elgigantens hemsida men inget bekräftelsemail

Min står fortfarande som under behandling Blir osäker på vad som sker

Permalänk

så jävla besviken... https://ibb.co/Wvx5VFm

Jag blir för fan deppad. stabilt av EG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diceman:

Min står som reserverad på elgiganten nu.

När fick du din bekräftelse?

Permalänk
Medlem

Står Förväntad leverans i december på Power, även på den Digitala.... Om jag förstått rätt så har det tillverkats avsevärt fler av diskmodellen?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweClockersUser:

så jävla besviken... https://ibb.co/Wvx5VFm

Jag blir för fan deppad. stabilt av EG

Precis så stod det för mig också. Kunde inte välja något annat fraktsätt heller.

Permalänk
Medlem

Gå ut ta en promenad (Utan telefon) - Ni kommer må bättre och acceptera en vinst eller förlust om mailet dimper ner eller ej

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Medlem

När man läser den här tråden så njuter man av att man bokade i god tid och har sin konsol liggandes på WH och väntar på vägen hem från jobbet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taskman:

Kontakta dem när de öppnar för bokade du flera så ska du få 2.
De kan se även avbeställda/raderade beställningar speciellt när de gjort dem och inte du som manuellt avbeställt.

Har kontaktat de och de gjorde fel gång på gång så har fått ringa och maila flera gånger. Nu var det någon som löste det men det står avbeställt fanns finns att hämta på samma gång haha. Hoppas att det går bra annars förlorar Webhallen mig som kund, de har tabbat sig ordentligt.

Visa signatur

5950x, 32GB 3600, RTX 3090 Ti
Legion 5 Slim 7840hs, RTX4060

Permalänk

25 minuter till man kan plocka sin order på Webhallen, taggad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorthBadass:

När fick du din bekräftelse?

09:00

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweClockersUser:

så jävla besviken... https://ibb.co/Wvx5VFm

Jag blir för fan deppad. stabilt av EG

Skrivet av Specias:

Precis så stod det för mig också. Kunde inte välja något annat fraktsätt heller.

Tror det handlar om att det var slut i lager redan och att därför inte fraktsätt visades, jag hade samma problem vid 09.01.

Permalänk
Medlem

Alla som skriver här om beställningar. Ni vet att där finns en tråd för detta??? Blir lite tråkigt senare idag om folks som vill skriva om sina ps5 att man ska plöja genom beställnings frågor här då.

Permalänk
Medlem

Någon mer som köpte från Amazon inatt, pengarna dragits men saknar orderbekräftelse på mail? Titta i skräppost osv.

Går ju få en bekräftelse på sin egna sida på Amazon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Så tråkigt det här.

Webhallen, bokade 2020-05. Fick ingen
Netonnet 08.00, köpte och betalade. Får ingen
Elgiganten, 09.00, "inga leveransalternativ" i kassan. Får ingen

använder du gmail? min bekräftelse var inte i vanliga inkorg men istället under "promotions".

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Sapphire PULSE RX 7600 8GB GAMING/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurfb:

När man läser den här tråden så njuter man av att man bokade i god tid och har sin konsol liggandes på WH och väntar på vägen hem från jobbet!

Ja, det gäller att boka flera år innan produkten ens är utannonserad. Idioti...

Permalänk
Skrivet av smurfb:

När man läser den här tråden så njuter man av att man bokade i god tid och har sin konsol liggandes på WH och väntar på vägen hem från jobbet!

Du tappar ju en fri tillgång av adrenalin och ångest.

Permalänk
Medlem

Slog till på en på Elgiganten med skivläsare eftersom jag har en känsla av att den jag köpte på Amazon ev. inte kommer... Får se vad som händer. Ville egentligen ha digital, men verkade inte som det fanns när jag beställde på Elgiganten.

Permalänk
Medlem

Ändå lite kul att man får sitt Playstation 5 på internationella mansdagen 😂

Permalänk

Någon som bet om digitalt kvitto från elgiganten, för att kolla sitt "unika id" för leverans information?

Permalänk
Medlem
Skrivet av smurfb:

När man läser den här tråden så njuter man av att man bokade i god tid och har sin konsol liggandes på WH och väntar på vägen hem från jobbet!

Frågan är när dom börjar ta emot bokningar på PS6 så man är säkrad där.

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Vilken jäkla fars. Var av en slump inne i tråden strax efter midnatt. Lyckades lägga till en konsol i min varukorg men var inte inloggad så den chansen gick mig sedan förbi. Så i morse var jag några få minuter sen till EG (reasons). Sitter nu redo med nyskapat konto hos power. Ifall det inte går igenom denna gång vetefan ifall detta är värt fortsatt energi och tankemöda. Enda jag vill spela i närtid är Demons Souls och det kan ju egentligen vänta. Nåja, vad är väl en bal på slottet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Okej, vad blir nästa steg för oss som inte fick någon?

Hahahaha. 😂 😂 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diceman:

Fick min 9:01. står som "under behandling" än. Börjar tappa hoppet

Permalänk
Medlem

Snyggt av Elgiganten att öppna för köp innan 09:00 som är utgiven tid. Jävla idioter!

Visa signatur

CPU Intel i9-9900k GPU Asus RTX 3080
RAM 32GB G.Skill Trident Z Neo Moderkort ASUS ROG Maximus XI Hero PSU Corsair RM850 HDD 3 TB Intel SSD