Blockera telefonummer-sekvens? (iphone)

Permalänk

Blockera telefonummer-sekvens? (iphone)

Finns det någon app som kan blockera en viss telefonnummer-sekvens? te.x 075-111?
Har en spammare som ringer mig dagligen, blockerar man så används bara ett nytt nummer förutom de initiala 6 siffrorna.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / Gigabyte B650 Aorus Pro AX / Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade / RTX 3090 / Cooler Master Tempest GP27Q Gaming 27"

Permalänk
Medlem

Det kanske inte fungerar på iPhone. De brukar ju ha lite egna idéer. Men på androidmobiler brukar man kunna spärra länder eller nummerserier genom att spärra t.ex.

+216* för att spärra alla samtal från Tunisien

eller i ditt fall

075111* för den nummerserien.

Permalänk

Tack, ska prova det.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / Gigabyte B650 Aorus Pro AX / Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade / RTX 3090 / Cooler Master Tempest GP27Q Gaming 27"

Permalänk

Update: Verkar fungera för iphone. I alla fall är det ingen spammare som ringt än

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bemushroomed:

Update: Verkar fungera för iphone. I alla fall är det ingen spammare som ringt än

Hur exakt gör man, har också en återkommande serie jag vill få tyst på.

Visa signatur

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till ett gäng skärmar med en massa pixlar.
Duger det??

Permalänk
Skrivet av smygolf:

Hur exakt gör man, har också en återkommande serie jag vill få tyst på.

tryck på kontakter, lägg till namn, nummer (efter de första 6 sifforna gör du en * utan mellanslag).
Scrolla ner till "blockera den här uppringaren"

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bemushroomed:

tryck på kontakter, lägg till namn, nummer (efter de första 6 sifforna gör du en * utan mellanslag).
Scrolla ner till "blockera den här uppringaren"

Jag tackar

Visa signatur

Är det här man ska skriva upp vilken dator man använder?
Ballongmoddat hopkok som kyls med vatten och kopplat till ett gäng skärmar med en massa pixlar.
Duger det??