EVGA GeForce RTX 2080 Ti XC GAMING 11GB
Hej,
Säljer mitt RTX 2080 ti, pga av uppgradering.
Nästintill pedantskött (regelbundet rengjort med luft).
Inköpt på Webhallen i Sthlm december 2019 för 12 995 kr. Kvitto finns och kan skickas med/mailas om så önskas.
Originalförpackning samt alla originaltillbehör ingår, t.ex original gummiskydd för kontakter + HDMI/dvi-kabel + etc.
Knappt överklockar något, använd endast för spel.
Lite benchmarks med i7 8700k och 32 GB ram 3600 MHz i 3840x2160 med ganska höga custom inställningar:
Cyberpunk 2077 med DLSS Performance: 52 avg fps
RDR2: 79,3324 avg fps
Shadow of the Tomb Raider: 105 avg fps
The Division 2: 87 avg fps
Fungerat felfritt. Värt att nämna är att det MÖJLIGTVIS kan uppstå lite coilwhine vid några enstaka tillfällen vid extrem belastning. Har inte hört något på länge nu. Kan inte minnas att jag hört något under benchmarking heller.
Jag är lite osäker på hur coilwhine låter. Har bara märkt något ljud när jag kört utan hörlurar. Har endast hört vid t.ex "dåligt optimerade" spel, t.ex för 1-2 år sedan i Escape from Tarkov när man öppnade hideout utan cappad FPS. Kan inte minns att jag hört något de senare patcharna (3840x1600p samt 3840x2160p). Hörde aldrig något "In Raid" i EFT. Möjligtvis att jag hört något också vid t.ex. extremt tung belastning i ett eller två andra spel i 4k (3840x2160p), typ Ghost Recon Wildlands och Microsoft Flight Simulator. Många andra spel så har jag aldrig hört något.
Hämtas helst i Linköping.
Kan skickas mot förskottsbetalning, jag packar väl.
Väl mött.
Mvh,
Rasmus