Unik vägghängd dator säljes!

Permalänk
Medlem

Unik vägghängd dator säljes!

Hej,

Efter många om och men måste jag tyvärr säga hejdå till datorn som tog mig hela 42h att bygga.

Specs:
i9 109000K
Asus 3070 EKWB
Asus rog strix maximus Glacial (med vattenblock)
64GB Corsair Dominator white (4000mhz)
Corsair MP600 2TB
Corsair RGB Nätagg 750W
CSFG ”The Crow” Chassi
6 st Corsair LL Series 120mm vit
2 st Corsair 360mm radiatorer vit
24 st EK-Torque Blue ”special edition” 14mm
Slänger även med värmepistol från Biltema samt bending tool kit från Corsair.
Har även några corsair LED ljuslist olika längder som jag kan slänga med.

Datorn är extremt bra kyld och går aldrig över 43/44 grader även vid tyngre spel.

Spelar man csgo/lol håller den sig till och med under 30. Detta gäller både cpun och gpun.

Vad som ingår:

1 st Alienware AW2721D (ca 2mån gammal då jag fick ut en ny via garanti)
Logitech G733 headset trådlös vit
Logitech G915 TKL trådlös vit
Logitech X Superlight trådlös vit
Noblechair Epic Hero Vit
IKEA Bekant höj och sänkbart skrivbord vit (160x80cm). ”Skivan” är ej bekant, egentligen ska en annan ovandel vara på stativet. Ny ”Bekant” skiva kostar 795kr på Ikea.

Denna dator går tyvärr inte att frakta, nästintill omöjligt.

Den väger dessutom ca 50kg och ska egentligen hänga på vägg men tyvärr håller inte mina väggar vikten.

Bud startar från 15.000kr för allt.

Kvitto finns på nästan allt, köpte grafikkortet från en privatperson när det var som svårast att få tag på det. Saknar med störst sannolikhet just det kvittot. Letar fram allt till att det ska säljas.

Ej relevant men nypris för allt som ingår köpte jag för närmre 92.000kr.

Inga bud är bindande och jag förbehåller mig rätten att sälja till personer som jag redan gjort affärer med även om dess bud är lägre. För mig är det viktigare att det blir en smidig affär.

Jag kan eventuellt lösa transport för allting men ENDAST inom skåne. Priset för detta blir då 1000kr

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Startar på 15k

Permalänk
Nytt bud: 15 500 kr Kan hämta
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

För att det inte ska bli samma problematik som sist så får jag skriva ner vad jag får i PM här också, även om det är "köp nu" pris.

Osby budade 18k inkl frakt för ett "köp nu" pris. Jag svarade med att jag avvaktar till 16:30 imorgon då jag precis hade lagt ut annonsen.

Maximm har sedan budat 20k och då hämtar han det.

Osby matchar Maximms bud, då jag gjort affärer med Osby förr så blir det Osby förutsatt att det inte blir "mycket" mer.

Jag håller annonsen öppen till 16:30 imorgon.

Jag ber i förväg ursäkt om ni inte vill att era "köp nu" priser skall offentliggöras. Jag är dock ute efter att få så mycket som möjligt för alltihop och hoppas ni kan respektera detta.

Vänligen,
Ali Skobalj

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad