Desperat!! Asus ROG Strix B550-I Gaming

Permalänk
Avstängd

Desperat!! Asus ROG Strix B550-I Gaming

Hej,

Jag har köpt alla delar till mitt bygge men saknar ett mini itx moderkort amd am4 plattform. Helst hade jag gärna haft Asus ROG Strix B550-I Gaming men kan tänka mig även annat.

Kan hämta i Stockholm eller betala frakten. Hör av dig

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Tack men litar bara på svenskar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Läs rubriken igen, långsamt.

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D (Arctic Liquid Freezer III 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 C32 | ASUS ROG B650E-I | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P

Permalänk
Medlem

Det beror på HUR desperat vi pratar, TS. Du kan alltid köpa min rigg, plocka ut moderkortet och sälja resten i delar. https://www.sweclockers.com/marknad/214380-speldator-b550-min...

Visa signatur

AMD Ryzen 9800X3D (Arctic Liquid Freezer III 280) | MSI RTX 4090 Gaming Trio | 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 C32 | ASUS ROG B650E-I | Asus Loki 850 W | Cooler Master NR200P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Quenya:

Det beror på HUR desperat vi pratar, TS. Du kan alltid köpa min rigg, plocka ut moderkortet och sälja resten i delar. https://www.sweclockers.com/marknad/214380-speldator-b550-min...

hehe

Permalänk
Visa signatur

Louqe Ghost S1|3700x|BlackRidge|Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI|MSI 2080 Ventus V2|32 GB 3200 cl16|1.5 TB M2|Corsair SF750

Permalänk
Avstängd

Hmm inte så dumt får jag då en ny med kvitto o allt...

Permalänk
Medlem

Är ju inte senaste chipset men den har stöd för AMDs 5000serie och finns i lager. Förhoppningsvis har den ett BIOS som är uppdaterat nog för dig. Annars kanske det finns någon snäll Swecare i närheten som kan hjälpa dig att flasha nytt BIOS.
ASRock B450 ITX

Visa signatur

Åbäke: R7 5700X3D | ASUS X470 Strix-F | EVGA GTX 1080 FTW | 32GB RAM | Custom Loop
HTPC: i7 7700K Delid | Noctua NH-U9B SE2 | MSI Z270M Mortar | GTX 1660 Super | 16GB RAM |
Konsoler: Xbox One X | Xbox 360 | Xbox | PS4 | PS3 | PS2 | Wii

Permalänk
Avstängd
Skrivet av makarickiri:

Är ju inte senaste chipset men den har stöd för AMDs 5000serie och finns i lager. Förhoppningsvis har den ett BIOS som är uppdaterat nog för dig. Annars kanske det finns någon snäll Swecare i närheten som kan hjälpa dig att flasha nytt BIOS.
ASRock B450 ITX

Jag mejlade till AMD och uttryckte min frustation kände jag måste få ut min illska någonstans.

Permalänk
Medlem

Jag har ev ett x470 över om det är intressant?

Permalänk

Hej! Har ett asus b550i över om det möjligtvis skulle vara så att mr @Olsson80 kan sälja x470 till mig:)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nightknight_me:

Hej! Har ett asus b550i över om det möjligtvis skulle vara så att mr @Olsson80 kan sälja x470 till mig:)

Skrivet av Olsson80:

Jag har ev ett x470 över om det är intressant?

Jaaa det låter som en jätte bra idé ska vi köra en trekant (alltså tradea). Hur mycket ska jag betala till vem. Hur länge har du använt din b550?

Permalänk

Trekant tackar man ju aldrig nej till:) Nej men det låter fint! Köptes här på Swec nyligen men är i fint skick.

Permalänk

Hej Hej!

Om ni mot förmodan inte skulle få ihop det där så har jag ett Asus B550-I Gaming som jag tänkte plocka ut nu i helgen, så om det skulle vara intressant så är det bara att hojta till.

Mvh

Rikard

Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad