Va kul att åka dit med barnen! Vilken ålder är de i? Längtar till den dagen min son vill åka dit (han är 7 idag).
Jag har inte vart på DH på många år men på min tid så fick man specifika platser, kolla deras FAQ alt ring/maila?
Viktigt att ha med är väll allt som har med era datorer att göra, grenkontakter, vissa har med egna stolar alt något trevligare att sitta på än de hårda stolarna som erbjuds.
Sen kan det vara bra med sovsäck och kudde, deo och hygienartiklar, skall ni stanna alla dagar så finns det ett badhus i närheten som ni kan passa på få en paus och en dusch
Värktabletter, öronproppar.
Mat och sov klocka är det nästan som gäller, nu vet jag inte åldern på dina barn, är de tex under 13 hade jag personligen kanske försökt hålla relativt samma rutiner som hemma, men såklart få vara uppe lite extra men ändå få sova varje natt.
Är de över 13, låt dem testa att "dygna" i alla fall en natt, det är en lite grej att dygna på dreamhack
Mat, glöm inte få i er riktig mat samt håll lite koll så ni inte glömmer äta. Det är lätt att glömma tiden samt inte känna någon hunger när man bara sitter ner och inte gör sig av med någon energi samt att man ändå sitter och små äter lite gott och blandat.
Skydda sina grejer: Vet tyvärr inte hur det är idag då jag som sagt vart där för många år sedan (då lämnade man allt framme vid sin dator utan konstigheter).
Jag hade väll sätt till att ha tangentbord och mus på sladd och gärna hörlurar. Allt som är trådlöst eller är väldigt enkelt att plocka med skulle jag vid tillfällen ni skall ta en promenad ta och lägga i era väskor och placera under er plats med någon filt eller nått över