Battlefield 4 Assignments -Hjälp

Permalänk

Battlefield 4 Assignments -Hjälp

Jag hittade ingen tråd om hjälp med Assignments. Så jag börjar med en.

Jag behöver råd/hjälp med "Perfect Landing" (Gold Assignment).
Det jag undrar över är att man skall få en killstreak på 10 i en runda. Och det har jag fått flera gånger. Och även mer.
Har då gått som Ingenjör och suttit i Tank. Och det har hänt även på banorna Caspian Border och Operation Firestorm. Men den blir inte avbockad.
Vad gör jag för fel?
EDIT: Man skall visst gå som Recon och ha MAV med sig. Sen så verkar det inte spela någon roll vilket vapen/fordon man har.

Sen skall man ha spelat 10 timmar på Second assult, vilket jag har gjort. Den är avbockad.

Och man skall landa på högsta byggnaden/tornet på banan Caspian Border eller Operation Firestorm. Det har jag inte lyckats med, och jag har bara provat fåtal gånger med.

Visa signatur

CPU: AMD FX-9590 | CPU COOLER: Noctua NH-D15 | MB: Gigabyte 990FXA-UD3 | GPU: Gigabyte GV-RX580AORUS-8GB (Radeon RX580 8G) | RAM: 32 GB HyperX Savage 2400MHz DDR3 | SSD: OS/PROG/SPEL: 2x Kingston A400 480GB (Raid 0) | HDD (Lagring): 500 GB | Chassi: Cooler Master Storm Trooper (Windowed) | PSU: Coolermaster V1200 | Skärmar: 3x24" ACER - G246HLBbid 60hz + 1x24" ACER - GN246HLB 144hz

Permalänk
Medlem

Om jag mins rätt när ja undeade vad man skulle göra så hittade jag att man skulle få en killstek på 10 och landa högst upp på skorstenen i operation fierstorm under samma martch och samma liv. 🤔

Vilket gjorde att jag gav upp det för det kändes inte värt det för mig att äns försöka längre. 🙄

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Landa på högsta tornet på Caspian Border eller Op Firestorm samt få killstreak på 10, måste vara under samma runda

Permalänk
Medlem

Om jag inte missminner mig kan du landa med mav:en på t ex det högsta tornet i Firestorm och det räknas som du själv har landat där

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Skrivet av Hasseman84:

Jag hittade ingen tråd om hjälp med Assignments. Så jag börjar med en.

Jag behöver råd/hjälp med "Perfect Landing" (Gold Assignment).
Det jag undrar över är att man skall få en killstreak på 10 i en runda. Och det har jag fått flera gånger. Och även mer.
Har då gått som Ingenjör och suttit i Tank. Och det har hänt även på banorna Caspian Border och Operation Firestorm. Men den blir inte avbockad.
Vad gör jag för fel?
EDIT: Man skall visst gå som Recon och ha MAV med sig. Sen så verkar det inte spela någon roll vilket vapen/fordon man har.

Sen skall man ha spelat 10 timmar på Second assult, vilket jag har gjort. Den är avbockad.

Och man skall landa på högsta byggnaden/tornet på banan Caspian Border eller Operation Firestorm. Det har jag inte lyckats med, och jag har bara provat fåtal gånger med.

Tror att det kanske är denna du försöker lyckas med? Om inte så är den sjukt nice i vilket fall som helst
Ett måste ses för alla oss riktiga BF älskare!

Visa signatur

.